Gå til innhold

Anbefalinger for oppkjøring - maks 2-3 timer fra Oslo

Ibrahim91

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har planer om å bestille oppkjøring.

Vil helst kjøre opp på et "enkelt" sted, hvor det er greie sensorer.

Er det noen som har noen anbefalinger? det må helst være maks 2-3 timer fra Oslo.

Håper på kjapt svar

Hvis du er bosatt i Oslo og/eller kommer til å kjøre mye i Oslo, og er en så dårlig sjåfør at du ikke klarer å stå på den praktiske førerprøven i Oslo, burde du se deg selv i speilet og tenke deg om litt før du tar lappen et annet sted. Trafikken i Oslo blir ikke mindre vanskelig når du har lappen og du blir heller ikke automatisk en god sjåfør selv om du har klart å lure til deg lappen et annet sted, og jeg vil helst ikke møte en bilist i Oslo-trafikken som er så inkompetent at han beviselig ikke bør kjøre i Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg ikke skal kjøre opp i Oslo er at jeg har lyst på oppkjøring kjapt, er ikke særlig lysten på å vente flere uker!

Og dessuten så har jeg fått lappen nå, så bit i gresset din kølle

ikke det du sa i første posten din

Hei

Jeg har planer om å bestille oppkjøring.

Vil helst kjøre opp på et "enkelt" sted, hvor det er greie sensorer.

Er det noen som har noen anbefalinger? det må helst være maks 2-3 timer fra Oslo.

Håper på kjapt svar

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke skal kjøre opp i Oslo er at jeg har lyst på oppkjøring kjapt, er ikke særlig lysten på å vente flere uker!

Da håper jeg at du kræsjer i fylla og mister lappen så fort som mulig, så jeg slipper å møte deg i Oslo-trafikken ;)

Lenke til kommentar

Gratulerer med (velfortjent) førerkort! :)

Jeg oppfordrer deg til å ta det med ro i trafikken de første 6 månedene. At du har fått lappen betyr at du har lov til å kjøre, ikke at du er flink eller har erfaring.

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...