Ibrahim91 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Hei Jeg har planer om å bestille oppkjøring. Vil helst kjøre opp på et "enkelt" sted, hvor det er greie sensorer. Er det noen som har noen anbefalinger? det må helst være maks 2-3 timer fra Oslo. Håper på kjapt svar Endret 15. desember 2009 av Dotten Lenke til kommentar
snape Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei Jeg har planer om å bestille oppkjøring. Vil helst kjøre opp på et "enkelt" sted, hvor det er greie sensorer. Er det noen som har noen anbefalinger? det må helst være maks 2-3 timer fra Oslo. Håper på kjapt svar hmm drøbak er lett sted sensoren der er helt ok.....det er maks 45 min ifra oslo Lenke til kommentar
Ibrahim91 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Ja har hørt om en del som har bestått der oppe. Har du selv tatt oppkjøring der? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hamar er ganske lett. Ikke mange enveiskjørte gater lenger(som vel hamar var kjent for) Lenke til kommentar
snape Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja har hørt om en del som har bestått der oppe.Har du selv tatt oppkjøring der? yepp, jeg strøk i Oslo, stakk til drøbak for det meste var det bare landevei kjøring.... drøbak sentrum er maks 1 km i diameter =) hehe, du kjører bare gjennom en gate.....lite trafikk og mindre folk......jeg bestilte oppkjøring klokka 12:30 prøv å få en tid mellom 11 og 13...da er de fleste på skolen og jobb veier er for det meste tomme på den tiden ved drøbak Lenke til kommentar
Ibrahim91 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Noen som har kjørt opp i notodden og vet noe om sensorene der oppe? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) På Notodden er man vist ganske lei av oppkjøring fra våre nye landsmenn bosatt i Oslo, som kjører hos "svarte sjåførskoler". Har stått mye om det i Telemarkavisene. Edit: Fant litt her: http://www.ta.no/nyheter/article4739327.ece http://www.ta.no/nyheter/article4741711.ece http://www.ta.no/nyheter/article4740655.ece http://www.varden.no/article/20050509/NYHET/105090042 Endret 17. desember 2009 av Autofil Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 hadde på hamar, det gikk greit.. er ikke mange en veis kjørte gater lenger, men er mange feller med hus og busker helt ut i veien, samt satans mange kryss som det ikke er markert om man har vikeplikt for eller ikke... ellers så har man kongsvinger... et par rundkjøringer og thats about it Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skal TS ta oppkjøyringa på ein ny plass så vil eg seie at det er viktig å ta nokre kjøyretimar på den aktuelle plassen fyrst. Klarer du ikkje å bestå oppkjøyringa i Oslo så klarer du ikkje å bestå oppkjøyringa på ein ukjent plass heller. 1 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde selv oppkjøring i lillestrøm-området, fin plass å ta det på mener jeg. Dog så er jeg godt kjent her så det hjalp nok litt, du kjører igjennom lillestrøm sentrum på 2 store minutter, ellers er det bare litt rundkjøringer rundt om kring. Lenke til kommentar
Biler Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 er det noen som veit om man kan ta oppkjøring i Asker..? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 er det noen som veit om man kan ta oppkjøring i Asker..? Biltilsynet i Asker og Bærum har flere alternative ruter, hvor svært mange av disse går innom Oslo sentrum. Nå er ikke oppkjøring i Oslo så veldig vanskelig at jeg ser grunnen til at man må dra ut av byen for å kjøre opp, og klarer du ikke Oslo er du kanskje ikke klar for lappen uansett. Enveiskjøringer og følge skilt er noe man bør forvente dagens trafikanter kan, og da er Oslo en enkel by å kjøre bil i. Lenke til kommentar
Ibrahim91 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Først å fremst så har jeg ikke kjørt hos noen "svart kjøreskole" men hos auto team. Grunnen til at jeg ikke vil kjøre opp her, er pågrunn av den lenge ventetiden. and that's it. Noen som anbefaler Lillehammer her? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen som anbefaler Lillehammer her? bare om du er flink på bakkestart Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Om du er flink på rundkjøringer kan du ta turen innom Gjøvik. Og når du først er der må du ta turen innom Happy Time for verdens beste kebab! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 rundkjøringene på gjøvik, spesielt den ved esso stasjonen er en rimelig bra felle for å stryke i.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei Jeg har planer om å bestille oppkjøring. Vil helst kjøre opp på et "enkelt" sted, hvor det er greie sensorer. Er det noen som har noen anbefalinger? det må helst være maks 2-3 timer fra Oslo. Håper på kjapt svar Hvorfor et "enkelt" sted, egentlig? Er du ikke god nok, så bør du ikke få førerkortet. Strenge sensorer er bare med på å gjøre trafikken tryggere. Og for det andre, kan jeg love deg at alle som bor rundt Oslo er temmelig lei av den stadige pågangenen fra oslofolk som reiser ut på bygda for å kjøre opp, og så sørger for å lage enorme køer her også. Jeg bor en time unna Oslo, og måtte vente to måneder på oppkjøring. Kjørelæreren min sa at over halvparten av dem som kjørte opp her, ikke er herfra, og at 8/10 av dem stryker, fordi de tror det er så lett å kjøre på bygda. Artig. Men helt alvorlig, den trenden der er ikke spesielt gunstig, altså. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kristiansand er ikke så galt vanskelig. og det er under en time med fly vel Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg kjørte opp i Billingstad, Asker v/ Oslo Der fikk jeg en måned før i Lillestrøm. Der var det ikke noe problem å bestå syntes jeg. Helt vanlige, enkle veier der Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Elverum er jo ett flott sted, men vet ikke om det kanskje er for langt vekk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå