trondgtrond Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei, har et skoleprosjekt der jeg må få redigert en del store avi filer. Prøvde å bruke Windows Live Movie Maker, men det viste seg fort at dette var ubrukelig. Etter at 5-6 gb med klipp ble lagt inn i redigering ble de neste klippene kun gråe, og det gikk ikke an å eksportere. Har Windows 7 Ultimate 64bit, intel i7 950 prosessor, nvidia gtx 295, 6gb ddr3 minne. Trur ikke at det er dataen som er for svak. Har noen peiling på hva som er problemet her? kontaktet Windows Live support, som ba meg oppdatere GPU drivere, noe som ikke gjorde noe forskjell... Hvis ingen vet hvordan jeg kan fikse dette problemet, har noen noe forslag til redigeringsprogram jeg kan bruke? som er gratis? (ps: er ikke lenge til prosjektet skal være ferdig, så det haster litt) Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hei igjen. Jeg har lett litt rundt om kring, men finner ingen løsning for dette problemet. Så jeg konkluderer med at Movie Maker ikke takler så mye informasjon. Har derrimot funnet en løsning på problemet mitt. Hvis jeg bruker Movie Maker til å komprimere klippene før jeg bruker dem fungerer det helt fint! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå