HKRoed Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei! Har bestillt meg denne PC'n, og lurer på hvor mye raskere den er enn den jeg har nå. Skjermbilder fra CPU-Z ligger som vedlegg. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ganske enkelt, så kan det ikke sammenlignes engang. Men for å gi deg et tall, så er din nye PC omtrent 500% raskere. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Nei, det er kanskje ikke så lett å gi ett rett svar på det spørsmålet. Men hvor mange GHz er det nye prosessoren egentlig på? Står 2.66, men skal jeg gange opp det med 4 (quad)?? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nei, det er kanskje ikke så lett å gi ett rett svar på det spørsmålet. Men hvor mange GHz er det nye prosessoren egentlig på? Står 2.66, men skal jeg gange opp det med 4 (quad)?? Nonononono. Heter bare '2,66 Ghz'. Antall Ghz på prosessorer blir alltid oppgitt i Ghz per kjerne. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Blir som å gå fra tråsykkel til Ferrari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå