Gjest Guest_wow_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei! Kort fortalt: Har kjent ei jente i ca. 2 måneder. Går i samme klasse. begge rundt 20år. Aldri hatt kjæreste. På en fest for ikke så lenge siden, ble det litt flørtet tone mellom oss. Ingen kyssing, bare holdt i handa...hmm. Følte meg ikke helt topp den dagen, men på slutten av festen så ville hun at jeg skulle sove over, men sa at det ville passet bedre enn annen gang. Hadde veldig rar følelse i de 3 neste dagene, ikke mye matlyst, og var på en måte glad også. Sendte sms med henne over de neste dagene. Møtte hun i dag, virker som om hun liker meg, men jeg er så JÆVLIG beskjeden at det gjør vondt. For vi er som regel sammen med 4-6 andre stykker samtidlig. Og alle tror at vi liker hverandre, noen som kanskje er sant. Hun drar hjem igjen snart(en annen by) men kommer tilbake når skolen starter. Lurte på o jeg skulle få kysset henne den dagen, eller i morgen. Håper på svar og ideer på noe av dette. Vet at det står ganske rotet, men var deilig å få skrevet det ned. Btw. vil si at jeg aldri har vært ordentlig forelsket før heller. Mvh Litt usikker person Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Om det ikke er stormende forelskelse så virker det som om du liker hun i allefall. Prøv å få hun på tomannshånd rett før hun skal dra, og gjør det som føles riktig! Om du kysser henne eller gir henne en god klem. Kanskje gi hun en minijulepresang? Og husk melding på julaften! Lenke til kommentar
Gjest Guest_wow_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Veldig bra svar! Virker som om du leste meg som en åpen bok. Minijulepresang var en ganske god ide! Ideer om hva det kan være? Hun er ikke så jålete at det gjør noe..melding på julaften skal ikke glemmes! Kommer til å angre på om jeg ikke får kysset henne før hun drar, så det skal jeg prøve å få gjort. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Veldig bra svar! Virker som om du leste meg som en åpen bok. Minijulepresang var en ganske god ide! Ideer om hva det kan være? Hun er ikke så jålete at det gjør noe..melding på julaften skal ikke glemmes! Kommer til å angre på om jeg ikke får kysset henne før hun drar, så det skal jeg prøve å få gjort. Det høres bra ut. Liker hun å lese? Kjøp en bok du har lest, så kan dere diskutere den. Evt. en film hun kan se i julen, eller en pyntegjenstand. Lenke til kommentar
Gjest Guest_wow_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 En film kunn jo ha vært noe! Du er skikkelig ram på dette altså! Hun liker komedier tror jeg. Har ikke hørt noe om bøker, men likte ideen om film. Noen litt nyere komediefilmer som anbefales? Tusen takk for svar! Setter veldig stor pris på det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_wow_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kanskje year one i DVD format? Tenkte hangover, men den har hun sedt. Begynner å bli mervøs nå jo :/ men på en god måte Eller andre filmer som er å anbefale? Får prøve å ta henne med på date til neste år kanskje, hvis alt går bra da.... Tror hun liker bowling så kan kanskje prøve meg på det? Kanskje ta henne med på et kjøpesenter? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Slapp av, ikke ta det så høytidelig. Du vet hva hun liker, gi henne et lite hint i den rettningnen. F.eks. liker hun kunst, så kan du jo kjøpe en liten ting til henne i den rettningen, eller rett og slett tegne en liten tegning til henne Personlig slår alltid an. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg Istid 3, den er jo helt genial. Men nå har jeg ganske barnslig smak på filmer også. Jenta som lekte med ilden har jo nettopp kommet ut, det samme har Public Enemies. På date vil jeg foreslå bowling ja, det er kjempegøy og ikke så standard. Ski er også bra om du liker det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_wow_* Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja! Da var det gjort. Ga en en film, og det ble kyss Så får vi se hvordan det går over nyttår. Takk for all støtten! Hjalp veldig mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå