ListeKlovnen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei hei Tittelen sier vel egentllig det meste :!: Så hva er verdt og kjøpe og hvorfor? Og en ting til (ville ikke starte nytt emne ) Hva er egentlig Platinum spill? Og hva er forskjellen fra vanlige? Listeklovnen Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei hei Tittelen sier vel egentllig det meste :!: Så hva er verdt og kjøpe og hvorfor? Og en ting til (ville ikke starte nytt emne ) Hva er egentlig Platinum spill? Og hva er forskjellen fra vanlige? Listeklovnen Her står du mellom 2 typer spill, og de er jo ganske forskjellige. Kommer jo litt an på hva du selv har lyst til og spille, og hva du liker. Alle spill har jo delte meninger, jeg synes foreksempel at Assassins Creed ble kjedelig i lengden fordi det var utrolig lite varierte oppdrag. Men det kan jo hende at andre forumbrukere eller du foreksempel, finner det mer interessant. Av fuel og Pure syns jeg at Pure gir meg mer spillerglede, masse triksing og kule kobinasjoner. Se litt på trailers på nettet, google er en fin ting. Apropos Platinum spill. Dette er spill Sony velger og gi ut på nytt igjen, til en lavere pris, gjerne 200-299 kr. Det er ingen forskjell på feks den vanlige "versjonen" av Uncharted: Drakes fortune kontra Uncharted: Drakes fortune platinum. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Okai, takk Jeg elsker "open world" spill og syns Assassin's Creed ser tøft ut og bare løpe rundt og hoppe, men det kan jo selvfølgelig bli etter ørten timer med løping og hopping bli litt ensformig og kjedelig. Derimot har jeg ikke prøvd noe lignende som Pure, så er usikker på det. Men takk for hjelpen (kom fortsatt med innspill dere andre ) Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg må si Assasins Creed! Selvom det ble "slakta".. Så mener jeg det er et must i spillkolleksjonen! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kjøper du deg Assassins Creed 1 forplikter du deg nesten til å kjøpe 2´ern, som skal være både bedre og mer variert gameplay. Pure er vel det spillet som har fått beste omtaler i forhold til Fuel. Begge finnes som gratis nedlastbar demo på PSN Store så anbefaler deg å teste ut disse først før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg ville gått for Pure. Synes Pure var mye artigere enn Fuel, og AC 1 ble fort kjedelig for min del. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 skaff deg assassins creed 1, selv om du blir skuffa, er det artig, og jeg skal love deg 2ern blir en fryd etter 1ern. Pure hadde jeg, spilte det nesten aldri. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg må si Assasins Creed! Selvom det ble "slakta".. Så mener jeg det er et must i spillkolleksjonen! Ble vel ikke slakta. Fikk den kritikken det fortjente, og det skrytet det fortjente. On-topic, så velger du vel det du liker best. Når det gjelder anmeldelser var vel Pure best, tett fulgt av Assassin's Creed. Fuel fikk en del blandet kritikk, men generelt var det ganske negativt. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Uten tvil assassins creed 1. Jeg runda det og elsket det. Ja det var litt ensformig, men alle de positive sidene ved spillet veide opp. Pure testet jeg i 20 minutter før jeg dro til gamestop for å si det sånn.. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Kjøper du deg Assassins Creed 1 forplikter du deg nesten til å kjøpe 2´ern, som skal være både bedre og mer variert gameplay.Pure er vel det spillet som har fått beste omtaler i forhold til Fuel. Begge finnes som gratis nedlastbar demo på PSN Store så anbefaler deg å teste ut disse først før du bestemmer deg. Hvor finner man Pure demoen sa du? Finner den ikke jeg Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Amerikansk PSN. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Kan man laste den ned fra japansk Psn? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror det er kun den amerikanske, uansett, den japanske er jo vanskelig å navigere med mindre man kan japansk. Btw, når du nevner Pure og Fuel, regner jeg med du har spilt Motorstorm 1 eller 2. Hvis ikke, vil jeg anbefale det før Pure eller Fuel. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg hadde motorstorm 1, men det var noe med det som fikk meg til og gå lei.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vel, Fuel er et Motorstorm i åpen verden. Problemet er vel bare at selv om selve kartet er enormt stort, er det ingenting annet å gjøre enn å kjøre. Men spillet er vel rett og slett ikke gøy, så da funker ingenting. Prøvde demoen, og syns kjøretøyfysikken var skuffende. Pure er vel som Motorstorm, men kun med ATV-er. Men det er nok veldig bra. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Okai Har lastet ned Pure demoen nå sa da skal jeg få prøve Edit: Har fått prøvd litt nå og følte at Pure ikke levde helt opp til forventningene Det var jo kult da, men jeg tror kanskje Assasins Creed er litt morsommere Endret 17. desember 2009 av Liste klovnen Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 gå for assassin's creed , so får du ein bedre opplevelse av 2en og. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Alright! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hopp over assasins Creed 1, og gå rett på 2'ern, er mitt tips! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Selv om du muligens blir lei før du runder Assassin's Creed, er det verdt det uansett. Det er så pass bra at om det bare varte i 3-4 timer så hadde det vært verdt det spør du meg. Gleder meg til å starte på 2'ern. Har bare ikke bestemt meg for PC eller PS3, pluss at jeg har for mange andre spill på plakaten akkurat nå. Liker å gjøre meg ferdig med de jeg har først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå