Gå til innhold

[Løst]Fuel, Pure eller Assassin's Creed 1?

ListeKlovnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei hei :)

Tittelen sier vel egentllig det meste :!: Så hva er verdt og kjøpe og hvorfor?

Og en ting til (ville ikke starte nytt emne :p )

Hva er egentlig Platinum spill? Og hva er forskjellen fra vanlige?

Listeklovnen

Her står du mellom 2 typer spill, og de er jo ganske forskjellige. Kommer jo litt an på hva du selv har lyst til og spille, og hva du liker. Alle spill har jo delte meninger, jeg synes foreksempel at Assassins Creed ble kjedelig i lengden fordi det var utrolig lite varierte oppdrag. Men det kan jo hende at andre forumbrukere eller du foreksempel, finner det mer interessant. Av fuel og Pure syns jeg at Pure gir meg mer spillerglede, masse triksing og kule kobinasjoner. Se litt på trailers på nettet, google er en fin ting.

Apropos Platinum spill. Dette er spill Sony velger og gi ut på nytt igjen, til en lavere pris, gjerne 200-299 kr. Det er ingen forskjell på feks den vanlige "versjonen" av Uncharted: Drakes fortune kontra Uncharted: Drakes fortune platinum.

Lenke til kommentar

Okai, takk :p

Jeg elsker "open world" spill og syns Assassin's Creed ser tøft ut og bare løpe rundt og hoppe, men det kan jo selvfølgelig bli etter ørten timer med løping og hopping bli litt ensformig og kjedelig. Derimot har jeg ikke prøvd noe lignende som Pure, så er usikker på det.

Men takk for hjelpen :new_woot:

(kom fortsatt med innspill dere andre :innocent: )

Lenke til kommentar

Kjøper du deg Assassins Creed 1 forplikter du deg nesten til å kjøpe 2´ern, som skal være både bedre og mer variert gameplay.

Pure er vel det spillet som har fått beste omtaler i forhold til Fuel. Begge finnes som gratis nedlastbar demo på PSN Store så anbefaler deg å teste ut disse først før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar
Jeg må si Assasins Creed! Selvom det ble "slakta".. Så mener jeg det er et must i spillkolleksjonen!

Ble vel ikke slakta. Fikk den kritikken det fortjente, og det skrytet det fortjente.

On-topic, så velger du vel det du liker best. Når det gjelder anmeldelser var vel Pure best, tett fulgt av Assassin's Creed. Fuel fikk en del blandet kritikk, men generelt var det ganske negativt.

Lenke til kommentar
Kjøper du deg Assassins Creed 1 forplikter du deg nesten til å kjøpe 2´ern, som skal være både bedre og mer variert gameplay.

Pure er vel det spillet som har fått beste omtaler i forhold til Fuel. Begge finnes som gratis nedlastbar demo på PSN Store så anbefaler deg å teste ut disse først før du bestemmer deg.

Hvor finner man Pure demoen sa du? Finner den ikke jeg :tease:

Lenke til kommentar

Vel, Fuel er et Motorstorm i åpen verden. Problemet er vel bare at selv om selve kartet er enormt stort, er det ingenting annet å gjøre enn å kjøre. Men spillet er vel rett og slett ikke gøy, så da funker ingenting. Prøvde demoen, og syns kjøretøyfysikken var skuffende. Pure er vel som Motorstorm, men kun med ATV-er. Men det er nok veldig bra.

Lenke til kommentar

Selv om du muligens blir lei før du runder Assassin's Creed, er det verdt det uansett. Det er så pass bra at om det bare varte i 3-4 timer så hadde det vært verdt det spør du meg. Gleder meg til å starte på 2'ern. Har bare ikke bestemt meg for PC eller PS3, pluss at jeg har for mange andre spill på plakaten akkurat nå. Liker å gjøre meg ferdig med de jeg har først...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...