Gå til innhold

Kjøp av Logitech G19 i "fysisk" butikk

Anbefalte innlegg

Hei der!

Jeg skal kjøpe et logitech g19 keyboard i julegave, men jeg må ha den på torsdag fordi da reiser jeg på hytta og da skal den naturligvis med. Jeg ønsker derfor ikke å bestille den fra en nettbutikk ettersom jeg mest sannsynlig ikke vil få den innen torsdag, og jeg ønsker ikke ta noen sjanser, bedre å betale noen hundrelapper ekstra så han får den til jul. Jeg ringte elkjøp idag for å se om de solgte den i sine butikker, men det er dessverre en bestillingsvare hos dem, noe som utelukker det alternativet :( Er det mulig at spaceworld har et Logitech G19 liggende i en av sine butikker? Jeg har ikke mulighet til å ringe spaceworld ettersom de stenger telefonlinjen klokken 13:00 (før jeg kommer hjem), jeg kan se at de har det i sin nettbutikk, men det er jo godt mulig at dette er samme tilfelle som med elkjøp?

Uansett, er det noen som vet om noen butikker i Oslo som har et Logitech G19 liggende? Jeg hadde satt pris på å slippe å farte rundt i hele byen får å finne et:D Jeg setter stor pris på om dere har sett et sted eller tror dere vet et sted der de selger det ;)

Takk for alle tips!

Endret av Alkohoel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp på Carl Berner har det på lager, samme gjelder Elkjøp i Sandvika. Bruker du nettbutikken og velger Collect@store, så kan du bestille til nettprisen på kr 1 379,- og hente det to timer senere f.eks på Carl Berner. Prisen er jo også ekstremt konkurransedyktig, bare 3 nettbutikker med lavere pris.

Lenke til kommentar

Bestiller du fra Komplett og velger å få det sendt til Pick up Point i Oslo, så vil du få den før du reiser.

Ordre som legges før kl 09:00 man-fre kan normalt hentes samme dag kl 14:00. Ordre som legges frem til kl 17:00 kan hentes dagen etter kl 10:00.
http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...ickuppoint-oslo

Ellers har Datakjeden i sentrum og på Stovner tastaturet på lager, men der koster det 1595. Du også kjøpe det på Elkjøps nettside og hente det på Carl Berner slik Bolson foreslår.

Endret av Mathias-S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...