Gjest Guest_lennart_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei. Jeg har hatt ett problem en stund nå. Drøvelen min virker veldig lang! Jeg har søkt litt på forum og vet ikke helt om de kan sammenlignes med at den er hovnet opp. Den virker ikke stor, bare veldig lang. Så lang at jeg er redd for å svelge hele greia av og til. Når jeg sier at jeg har hatt det en stund så mener jeg ikke at jeg har det hele tiden (tror jeg). Fordi det er bare enkelte dager jeg legger spesiellt merke til det (kanskje jeg har vendt meg til deg?). Men hver gang jeg kjenner etter legger jeg merke til det. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi når jeg spiste i dag kjentes det ut som om den "revnet" litt. Kanskje noe jeg burde oppsøke en ØNH-lege for? Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Opplever selv noen ganger at drøvelen min blir stor og når jeg skal svelge så blir den med litt ned i spiserøret. Første gang dette skjedde meg var etter en fest med en del alkohol. Men det har også skjedd senere uten alkohol.. Jeg spurte fastlegen hva det kunne være og han sa at det gikk seg til etterhvert, og det gjorde det. Har ikke tenkt så mye på det de gangene jeg har fått det etterpå, for det har gått seg til etterhvert. Tips: Spør legen din om han kan undersøke det. Lenke til kommentar
Sharpie Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Men hver gang jeg kjenner etter legger jeg merke til det. Supert!! Nå fikk du meg til å kjenne etter. Har tatt et par glass vin så det er mulig Proloue er inne på noe. Er slett ikke første gangen jeg drikker vin, men det er første gang jeg er bevisst på drøvelen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 hadde en hoven drøvel i går og fant ut at det var en brygg på en jævli forkjølelse. skifta farge og blei litt mer lilla. aner ikke om det er det som er saken her, men ser den ellers helt normal ut bortsett fra lengden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå