Sund Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kjøpte PS3 får litt siden. Lurer på hvilke spill som er på toppen dær? Hva jeg bør satse på osv. Har alt kjøpt COD MW2 & har tenkt på Gran Turismo når det kommer. Mvh Sund Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Som bebeluv sier, Uncharted 2. Sats på spillene som tilfaller deg. Jeg personlig handler kun ekslusive spill til PS3 (det vil si at jeg ikke kjøper multikonsoll spill til ps3), da føler jeg at PS3'en min skinner. Liker du skytespill bør du prøve ut Killzone 2. Ett tips er jo og gå online på Playstation Network og laste ned demoer, se hva du liker. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg ville nok godt for uncharted før uncharted 2, men absolutt 2 spill man må ha. Hvis du kun har ps3 så ville jeg kjøpt Batman Arkham Asylum også Lenke til kommentar
Kekzneb Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fifa 10: maaaange timer med morro! Lenke til kommentar
koffa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kjøpte PS3 forrige uke, første jeg gjorde når jeg kom hjem var å bestille CoD:MW2, Uncharted 2 og FIFA 10. Nå trenger jeg bare GT5 så har jeg alt jeg trenger for en stund. Fantastiske spill alle sammen (regner med at GT5 blir ) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kjøpte selv PS3 for omtrent to måneder siden, og siden jeg kun handler gode spill har jeg kjøpt de som er nevnt i signaturen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kommer an på hva du liker. Personlig har jeg føglende Fifa (anbefalt) Madden (anbefalt) Fight Night (anebfalt) Turok (anbefalt) Killzone 2 Uncharted(anbefalt to the max) Arkham Asylum(anbefalt) Condeomed 2(Anbefalt) star wars unleashed. Vikings Vil nevne at du trenger ikke å kjøpe nyspill, men heller hamstre inn gamle spill for ne billig penge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Grand Theft Auto IV Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 kjöp deg bayonetta når det kommer ut 8januar Tekken 6 eller soul calibur 4 gran turismo 5prolouge Devil may cry 4. Hvis du virkelig vil ha litt challenge så bør du teste ut demon av ninja gaiden 1 sigma,siden det er ganske vanskelig og krever skills. Som sikkert dere har merka er jeg jo hack n slash spiller. Men det beste for deg hadde jo värt og tenkt over hvilke spill DU liker og teste litt demoer og se litt på youtube av anbefalte spill her. ps3 slimmen kan vel ikke har värt den förste konsollen du har. Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ingen har nevnt inFamous? god of war collection anbefales, fin oppvarming før god of war 3 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 kjöp deg bayonetta når det kommer ut 8januarTekken 6 eller soul calibur 4 gran turismo 5prolouge Devil may cry 4. Hvis du virkelig vil ha litt challenge så bør du teste ut demon av ninja gaiden 1 sigma,siden det er ganske vanskelig og krever skills. Som sikkert dere har merka er jeg jo hack n slash spiller. Men det beste for deg hadde jo värt og tenkt over hvilke spill DU liker og teste litt demoer og se litt på youtube av anbefalte spill her. ps3 slimmen kan vel ikke har värt den förste konsollen du har. Hack n slash uten Demon's Souls? Shush! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Uncharted 1+2 og Call of Duty MWF 2. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 huh?demons souls hack n slash?,aldri hört om det för,men skal ta en titt på det;). Glemte og nevne GOW collector og GOW3 da.Men kjöp deg FF13 når det kommer ut i mars, hvis du liker RPG. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Demon Souls er vell mer RPG? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 InFamous Fallout 3 Batman: Arkham Asylum Uncharted 2 Assassin's Creed II Dragon Age: Origins ... og The Last Guardian når det kjem ut. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 ja,ttita litt rundt på det selv.er litt nysgjerring selv hvordan Last guardian er selv. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kjøpte selv PS3 for omtrent to måneder siden, og siden jeg kun handler gode spill har jeg kjøpt de som er nevnt i signaturen min. Har du kjøpt deg Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City ? Anbefaler det STERKT! Syns historiene der var mye bedre og mer gjennomført en på den første med russeren Lenke til kommentar
Sund Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Takker for svar. Regner med det blir FIFA 10 + ny tv på nyåret. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kjøpte selv PS3 for omtrent to måneder siden, og siden jeg kun handler gode spill har jeg kjøpt de som er nevnt i signaturen min. Har du kjøpt deg Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City ? Anbefaler det STERKT! Syns historiene der var mye bedre og mer gjennomført en på den første med russeren Prøver du å trolle nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå