Gå til innhold

Nyinnkjøpt PS3. Anbefale spill?

Sund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som bebeluv sier, Uncharted 2.

Sats på spillene som tilfaller deg. Jeg personlig handler kun ekslusive spill til PS3 (det vil si at jeg ikke kjøper multikonsoll spill til ps3), da føler jeg at PS3'en min skinner. Liker du skytespill bør du prøve ut Killzone 2. Ett tips er jo og gå online på Playstation Network og laste ned demoer, se hva du liker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kommer an på hva du liker. Personlig har jeg føglende

Fifa (anbefalt)

Madden (anbefalt)

Fight Night (anebfalt)

Turok (anbefalt)

Killzone 2

Uncharted(anbefalt to the max)

Arkham Asylum(anbefalt)

Condeomed 2(Anbefalt)

star wars unleashed.

Vikings

Vil nevne at du trenger ikke å kjøpe nyspill, men heller hamstre inn gamle spill for ne billig penge.

Lenke til kommentar

kjöp deg bayonetta når det kommer ut 8januar

Tekken 6 eller soul calibur 4

gran turismo 5prolouge

Devil may cry 4.

Hvis du virkelig vil ha litt challenge så bør du teste ut demon av ninja gaiden 1 sigma,siden det er ganske vanskelig og krever skills.

Som sikkert dere har merka er jeg jo hack n slash spiller. Men det beste for deg hadde jo värt og tenkt over hvilke spill DU liker og teste litt demoer og se litt på youtube av anbefalte spill her. ps3 slimmen kan vel ikke har värt den förste konsollen du har.

Lenke til kommentar
kjöp deg bayonetta når det kommer ut 8januar

Tekken 6 eller soul calibur 4

gran turismo 5prolouge

Devil may cry 4.

Hvis du virkelig vil ha litt challenge så bør du teste ut demon av ninja gaiden 1 sigma,siden det er ganske vanskelig og krever skills.

Som sikkert dere har merka er jeg jo hack n slash spiller. Men det beste for deg hadde jo värt og tenkt over hvilke spill DU liker og teste litt demoer og se litt på youtube av anbefalte spill her. ps3 slimmen kan vel ikke har värt den förste konsollen du har.

Hack n slash uten Demon's Souls? Shush! :D

Lenke til kommentar
Kjøpte selv PS3 for omtrent to måneder siden, og siden jeg kun handler gode spill har jeg kjøpt de som er nevnt i signaturen min. :wee:

Har du kjøpt deg Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City ? Anbefaler det STERKT! Syns historiene der var mye bedre og mer gjennomført en på den første med russeren :)

Lenke til kommentar
Kjøpte selv PS3 for omtrent to måneder siden, og siden jeg kun handler gode spill har jeg kjøpt de som er nevnt i signaturen min. :wee:

Har du kjøpt deg Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City ? Anbefaler det STERKT! Syns historiene der var mye bedre og mer gjennomført en på den første med russeren :)

Prøver du å trolle nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...