nv-gs330 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei har en acer aspire 9304wsmi som begynner og bli "litt" treg. Jeg har tenkt til og gjennoprette hele maskinen men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det! Det fulgte ikke med noen gjennoprettings dvd til daten så jeg lurer på om det finnes en annen måte og gjøre det på? Kan jeg fks. låne en cd av en annen som har vista eller finnes det simpeltent en knapp?? Kan dere hjelpe? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gejnopprettings DVDen ligger på en egen partisjon på Harddisken. For å gjenopprette maskinen slik den var når du fikk den ny, gjør du som følger: 1. Start opp PCen 2. Før Loading Windows skjermen trykker du ALT og F10 tasten samtidig 3. Følg anvisingen gitt på skjermen for å gjenopprette/reinstallere Windows. Lenke til kommentar
nv-gs330 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Tusen takk! Da får jeg prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå