øl_i_tastaturet Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fikk denne mailen idag, uten at jeg helt forsto greia. Aldri sett denne tidligere, er dette scam? Dear Blizzard Customer, We have received a notice that there was made by the owner of the Right to belong that your account with problems . This is a very serious matter. You must login our website,else I will block your account. This is a time sensitive issue and must be resolved promptly. Please reply to this email with information about how you will deal with this situation. I have disabled your account on the basis of fraudulent. now you can login http://www.worldofwarcraft.com submit your evidence. Otherwise, we will be deemed to give up your right to appeal. Blizzard, we will need your full cooperation. I thank you for your time and hope to hear from you soon. if you want unlocked,please contact us within 15 days at our website: http://www.worldofwarcraft.com Sincerely, Blizzard Billing Department http://www.Blizzard.com Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) For det første, så inneholder den eposten der så mange grove skrivefeil at jeg hadde problemer med å forstå hva som ble sagt. For det andre, så inneholder den "trusler", noe Blizzard aldri ville gjort. For det tredje, peker sikkert adressen til et helt annet nettsted (men identisk utseende). Så, slett det og drit i det. *edit* Skulle det være noen tvil, så sperrer Blizzard kontoer først og spørr etterpå. Endret 15. desember 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå