Mr_Jonez Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Trenger litt kjøpsråd her. Hvilken er "best" av Sony STR-DA2400ES vs Yamaha RX-V765? Jeg har en Yamaha DSP-A2 fra før, den er gammel og mangler bla. hdmi og hd-lyd. Er ellers veldig fornøyd med Yamahaen. Har også sony tv, så med fjernkontrollen til sony recieveren kan jeg også styre tv`n. Jeg kar KEF KHT-2005.2 med aktiv sub, så effekten fra recieveren er ikke førsteprioritet. Noen som har noen meninger for og mot de 2 recieverne? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Yamaha uten tvil! Bedre komponenter i receiver og dermed bedre lyd. Har også de nok av koblinger og ikke minst kraft til å driv høytalerne dine godt! =) God pris på elkjøp! =) LINK Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Elkjøp prisen var faktisk ikke så ille, men at ingen har den på lager er jo værre Skal ta den i nærmere øyesyn når sjansen byr seg. Endret 15. desember 2009 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Elkjøp har jo knalltilbud på Onkyo 707/807! Disse har en del mer pulver å tilby til høyttalerne dine enn yamahaen, pluss at de har flere hdmi-innganger. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Tja, har aldri hatt sans for Onkyo. Kan ikke sette fingeren på hvorfor, men...... Men ingen tvil om at prisen var god! Elkjøp har jo knalltilbud på Onkyo 707/807! Disse har en del mer pulver å tilby til høyttalerne dine enn yamahaen, pluss at de har flere hdmi-innganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå