Gå til innhold

Grei telefon med solid utsjåande?

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har no fått rimeleg nok av min miCoach som berre streiker. Først slutta treningsfunksjonene og fungere, og no ringer den berre med hodesett. Skjermen fell og ut med jevne mellomrom - det er altså duka for eit nytt helvete med val av telefon.

Så, mine kriterier er ikkje store. Men utsjåande er vel viktigast. Eg vil ha ein solid og pen telefon. Ikkje noko meir plastikk - helst metall. Utforming er ikkje så viktig heller. Liker både klassisk, kamskjell og skyvetelefonar. Har hatt mykje trøbbel med skyvetelefoner dog.

Trur kanskje eg byr styre unna Samsung óg, då dei tydelegvis har begrensa levetid kontra Nokia og dei andre merkene.

Skjermen er óg litt viktig. Eg liker ei høg oppløysing som er behageleg å sjå på. Min miCoach har ei heilt elendig pixlete oppløysning - noko som trekk ned heile inntrykket. Kamera er ikkje så viktig, vart jo sjelden brukt. Verker ikkje som nokon telefonar har så gode kameraer likevel, så det er ikkje eit must.

Musikkspelar er vel heller ikkje så viktig. MP3 som ringetone, så er eg nøgd. At han kan spele musikk brukbart i høytaler kjem óg godt med. Men viktigast er utsjåande.

Og at knappane er gode å trykke på..

Så - har dei nokon tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...