TanglewoodD Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) slett Endret 30. november 2011 av TanglewoodD Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det ingen som vet om det er mulighet for å faktisk ta den om igjen? Det er jo HELT latterlig om dette ikke er mulig!? Det som er latterlig er vel at du ga f... da du var på sesjon. Burde ha tenkt LITT framover. Hvorfor skal alt være andres feil? Og nå får jeg vel en haug med kjeft for mine kommentarer... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Enig med blippblopp. Synd, trist, leit. Du bæsja på leggen, du betaler prisen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 enda en som ikke tenkte over konsekvensen av å drite seg ut på sesjonen. er en del av de her på forumet har jeg sett, som lurer seg unna, for så 1 år etterpå finner ut at en kariere i forsvaret er tingen, men da er det for seint. sorry, finn på noe annet å gjøre med livet ditt... det er så klart mulig for forsvaret å gi deg den prøva om igjen helt til du evt. skulle klart den, men hvorfor skulle de? det er nok av folk som faktisk har scoret bra som vil inn. ditt tap, ikke forsvaret sitt... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kanskje du får en sjanse til hvis du legger frem saken på en ydmyk og høflig måte, med andre ord langt ifra slik du ordlegger deg i førstepost. Lenke til kommentar
pedeasbj Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Skal ikke uttale meg helt bombesikkert her, men jeg oppfattet det slik da jeg jobbet på FOS i år, at det var personer som hadde fått karakter 3 og 4 på sesjon som hadde blitt kalt inn til opptaket. De måtte ha en egen test på FOS, en utvidet og mer avansert versjon av sesjonstesten, og der måtte de få minimum 5. Som sagt, det var bare slik jeg oppfattet det, men ville nå anbefale å søke uansett. Det værste som kan skje er at du får nei. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Oi Oi! Beklager så mye at jeg var trangsynt den gangen. Det skjer jo bare meg det.. Jeg søkte om hjelp, men fikk kritikk med på kjøpet. Jeg antar jeg skal føle meg beæret og takke så mye? Pedesjab, jeg får legge inn en søknad hos FOS, å se hva som skjer. Tusen takk for svar som faktisk ga meg noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Les førsteposten på nytt. Tenk deg om. Se for deg hvordan du kunne skrevet den på en måte som innbyr til å hjelpe deg, i stedet for på den måten du har skrevet det på nå. Stikkord: ydmykhet. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bare søk befalskolen, den sesjonskarakteren har egentlig ikke så mye å si, hvis du kommer inn på opptak vurderer de deg der. Ser de at du er motivert og alt det der kommer ikke den 4er karakteren på sesjon til å bety noe som helst. Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hva med å faktisk svare han...? Djiz. Ta kontakt med vpv, du kan sende inn karakterene dine fra VGS å få karakteren på evnenivået oppgradert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 oma123: Nå har trådstarter 3 i snitt på videregående, så jeg vet ikke helt om det kvalifiserer til "oppgradering" av evnenivået. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Da de kjørte HOS-opptak under førstegangstjenesten min var en del av opplegget å ta prøven på nytt. Jeg vet ikke om de så på sesjonskarakteren i forkant av opptaket. Påmeldingen ble gjort muntlig i tett samling, så jeg vet ikke nøye de var på kravene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå