bilfridotno Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Mange bruker bilen selv om det ofte tar lengre tid, forurenser mer og er mer kostbart. Dette skader ikke bare miljøet, men er også med på å svekke privatpersoners og bedrifters økonomi og omdømme. Dette problemet, som kalles bilavhengighet, eksisterer i alle grupper av befolkningen. Erfaring viser at betydelig innsats, og i visse tilfeller også en del hjelpemidler, trengs for å bli kvitt uvanen for godt. På Bilfri.no finner du spesialutviklede hjelpemidler som vil hjelpe deg å bli kvitt avhengigheten og gjøre det lettere å håndtere eventuelle abstinenser i prosessen. Vi har startet en folkeaksjon for å hjelpe individer som lider av bilavhengighet. Lider du av dette problemet? Eller kanskje du kjenner noen som gjør det? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Mange bruker bilen selv om det ofte tar lengre tid, forurenser mer og er mer kostbart. Dette skader ikke bare miljøet, men er også med på å svekke privatpersoners og bedrifters økonomi og omdømme. Dette problemet, som kalles bilavhengighet, eksisterer i alle grupper av befolkningen. Erfaring viser at betydelig innsats, og i visse tilfeller også en del hjelpemidler, trengs for å bli kvitt uvanen for godt. På Bilfri.no finner du spesialutviklede hjelpemidler som vil hjelpe deg å bli kvitt avhengigheten og gjøre det lettere å håndtere eventuelle abstinenser i prosessen. Vi har startet en folkeaksjon for å hjelpe individer som lider av bilavhengighet. Lider du av dette problemet? Eller kanskje du kjenner noen som gjør det? Brenn. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er vel ikke noe sjakktrekk å starte en "folkeaksjon" mot bil på et forum for bilinteresserte? Uansett, jeg tror alle er klar over miljø-spørsmålet i dag, og veldig mange bilbrukere bruker det fordi de er avhengig av hjelpemiddelet bilen er, ikke avhengig av selve bilkjøringen. Personlig elsker jeg å kjøre bil, og kommer alltid til å gjøre det, men jeg ser heller etter rasjonelle løsninger for å bedre miljøet. Å komme her å rante om at bilkjøring er en avhengighet på linje med tobakk og heroin høres for meg helt latterlig ut. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Folkeaskjoner mot bil, igjen? Tipper Jens er med. Han må bare ta taxi til oppmøtestedet først. Han kjører nemlig ikke kollektivt.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 ... eller fly privatfly, for han er for god til å menge seg med "folket" på rutefly. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tja, er ikke helt sikker på hva denne websiden som promoteres egentlig er for noe, en spøk, salg eller noe helt annet. Uansett stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg