Gå til innhold

hmm....... Hvem skal jeg kjøpe??......

Anbefalte innlegg

HeYY!! GUYS!!

Jeg lurer på en liten ting........

Jeg skal kjøpe ny mobil, Hvem bør jeg kjøpe!!???????

Jeg vil ha farge skjerm, polyfoniske ringetoner, og det hadde jo vært FETT med java funksjonen!!

HELP ME PLEASE!!! :woot: [/b]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HeYY!! GUYS!!

Jeg lurer på en liten ting........

Jeg skal kjøpe ny mobil, Hvem bør jeg kjøpe!!???????

Jeg vil ha farge skjerm, polyfoniske ringetoner, og det hadde jo vært FETT med java funksjonen!!

HELP ME PLEASE!!! :woot: [/b]

MAKS kanshe litt under 2000..........  

[/b]

Pose og sekk på gang her?

Sjekk SE T610 og Nokia 3650

Lenke til kommentar
Se på SE T68i (2198,- hos Citri) og Siemens S55 (2852,- hos PCUtystyr.no), du... Finfine mobiler begge to, med en så meget behagelig pris! Du får mye mobil for pengene der! :)

:woot:

Dunestar: På t68i er det ikke java eller polyfoni, det er 2/3 av det han vil ha :wink:

Gå for t310, så får du en konge telefon, med polyfoni (32 toner), fargeskjerm (256 farger), mophun (istedenfor java)

Lykke til, med ny telefon :smile:

Lenke til kommentar

Siden du vil ha java, er ikke T310 eller T68i noe alternativ. T610 har java, men vil ta litt tid før spillene kommer tilgjengelige for den. T720(i) har java, men støtter desverre ikke lyd i java.

Da står vi igjen med 3650 og S55. Begge er skikkelig bra mobiler. 3650 velger du hvis du vil ha maks funksjoner og bra display, S55 velger du hvis du vil ha en liten mobil med de fleste funksjoner.

(skal du under 2000,- må du nok velge en uten fargedisplay, men det lønner seg å heller spytte i de 100-lappene ekstra)

Lenke til kommentar

Jeg glemte faktisk 3510i.

Slettes ingen ille java-mobil det. Java'en på 3510i er svært rask, raskere enn på noen annen Nokia-mobil. Ulempen er at displaye er noe lavt og man bruker ofte samme objekt-størrelse som på Nokia 6610/7210 osv, så man ser liksom lite av omgivelsene (vanskelig å forklare..). Men som levlex sa, lyden er dårlig på 3510i (akkurat som på 6610/7210 osv...).

3510i virker dessuten å være rimelig bug-fri :)

Lenke til kommentar

guffen_78... Hint:

1) stopp å poste en haug med forskjellige meningsløse spørsmål - spam

2) overdreven bruk av utdropstegn og spørsmålstegn er unødvendig

3) en reduksjon, og forhåpentligvis fjerning av ulike poster kan være smart dersom du ønsker å slippe ferie

4) forumet har en søke-funksjon, bruk den, og du vil finne svar på dine spørsmål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...