fiskejeger Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei...MIn cd key funker ikke...Det står at den ikke er riktig med faen nå har jeg sitti snart en time å skjekka om den er riktig DET ER DEN. Noen som har hatt samme problem med dette eller Blizzard?? Gleda meg til å spille jeg, men nei da.... Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Legg inn 10-dagers-nøkkel da og nøy deg med å ikke trade eller bruke chat, så kan du iallefall komme igang. Hvordan taster du den? xxx-xxxxx-xxxx-xxx med bindestreker? Har du tatt feil av O og 0? Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Begynnte å spille på torsdag sånn 10 dagers trial, og så kjøpte jeg det igår.... Men når jeg skal logge på vanlig etter jeg har installert det så kommer det: There is no world of warcraft game account associated with this battle.net account eller så kommer det: The login server is currenly busy. Please try again later. If the problem persists, please contact tech support at: bla bla bla Da skulle jeg prøve å skrive inn cd-key men den funka ikke:S Det spørs hvor jeg taster den inn. Gjør jeg det på wow-europa.com er det ruter jeg skal skrive inni. Hvis jeg skal skrive inn på blizzard.com sine sider, står det at det ikke er så farlig med bindestrek HAr sendt en melding, men de åpner ikke før 8:00 am Endret 15. desember 2009 av fiskejeger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå