Gjest Guest_Cecilie_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har en eks som stikker "kjepper i hjulene" mine. Han sier at han er helt ferdig med meg, men allikevel så vil han bare gjøre meg vondt..... Og provoserer meg på det sterkeste på mange måter...... helt unødvendig..... Han bor på andre siden av landet , så jeg lurer på om han ikke føler seg ferdig...... at det er derfor han bare vil krangle..... Men vanskelig å si... Men følelsesmessig så spinner jeg pga en viss urimelig situasjon han har satt meg i... Er det noen andre som har erfaringer med sånne ting.... Hva tenker dere er vitsen med å krangle med en man er ferdig med? ... Skjønner ikke den jeg.... Lenke til kommentar
ACD Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er dere ferdige med hverandre trenger dere heller ikke å ha kontakt. Er det felles barn involvert, siden dere har kontakt? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nei men han truer meg.. Han truer med å ødelegge ting for meg..... og gjør ting som jeg ikke kan skrive om her...... Skjønner ikke hva han vil oppnå med det når han sier han ikke vil ha meg. Er det gøy å være stygg mot en man ikke vil ha foreks.? Den gleden ser ikke jeg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg ville sagt det rett ut til han : Vi er ferdig , jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre. så slutter du både å ta telefonen og svare på meldinger. Trusler er jo en sak for politiet , det tror jeg du også vet. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Når det ikke er felles barn involvert er det heller ikke noe problem å kutte all kontakt, særlig når dere bor på hver deres kant av landet. Kommer han med trusler eller nekter å godta at du ikke vil ha noen kontakt, er dette en sak for politiet som det blir sagt her. Du kan starte med å si at du vil ta kontakt med politiet om han ikke skjønner tegninga, som en advarsel. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har en eks i samme sjangeren selv. Hans liv er absolutt ikke ditt ansvar, og vice versa. Kutt ham ut, ikke la deg provosere. Likegyldighet er ditt sterkeste våpen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 om han bor på andre siden av landet er det vel bare å si "dustmikkel" å stoppe kontakten Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Sett han på totalt ignorering. Sperr nummeret hans, sperr MSN, Facebook, og alle andre måter han kan få tak i deg. Hvis han ennå da ikke lar deg være, og gjør realiteter ut av truslene sine, så er det en sak for politiet. Er truslene såpass alvorlige, så kan truslene i seg selv være en sak for politiet. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ser mange svarer å kutte kontakten, men dere glemmer at typen tydligvis har leverage her: Han truer med å ødelegge ting for meg. Dette betyr kanskje at hvis hun slutter å ta i mot dritt så serverer han et sosialt slag i trynet på jenta. Kanskje du skal forklare litt bedre hva som hindrer deg i å kutte kontakten med han (for en pingle forresten)? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Trusler er i 99% av tilfellene bare kødd. Helt klart at det er et poeng ja, men ut fra hvordan jeg tolket situasjonen så så jeg to muligste utfall: 1, han innser at truslene ikke funker og blir rådvill og holder kjeft; 2, han forsøker etter beste evne å ødelegge henne men får det ikke til fordi det skinner klart gjennom at han er en butthurt taper med hevnønsker. Ingen person med respekt for seg selv vil jo etter mitt skjønn å dømme oppføre seg slik, nemlig. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det innebærer at hva enn det er TS har gjort, så er det ufarlig i all forstand. Noe jeg ikke tror da hun tydeligvis holder kjeft. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Han er nok en klassisk sjalu og kontrollerende ung mann som tror med å gjøre livet ditt vanskelig og gi deg dårlig samvittighet at du vil date mindre. Bare kutt han helt ut. Ikke ring han, eller svar på meldinger, slett han på msn osv. Ta ansvar her og ikke gi han muligheten til å påvirke hvordan du lever livet ditt. Det er kjipt å være den som tar den avgjørelsen å kutte han ut, men du gjør dere begge en stor tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå