Samuro Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Hei! Jeg har et brennende ønske om å komme meg verden rundt, både som en ferie samt at jeg ønsker å være med og bidra litt i de områdene jeg besøker. Jeg har kommet i kontakt med flere prosjekter som virker helt fantastiske, men felles for de fleste er at voluntørene må bidra med en liten økonomisk slump for å dekke inn kost, losji og litt materieller for å kunne delta. Dette både forstår jeg og setter jeg pris på, men på en slik reise så har jeg dessverre ikke alltid økonomi til å kunne bli med på slike prosjekter. Derfor har jeg nå opprettet en gruppe på Facebook hvor jeg ber om hjelp. Jeg forstår at mange kan være kritiske til det jeg prøver på her, da det jeg i praksis gjør er å lete etter sponsormidler. En tier her og derfra, kan til slutt bli større summer, derfor prøver jeg selv om noen kanskje ser rart på meg. Jeg ber i hovedsak om litt hjelp til å hjelpe andre... 'Help me get around the world?'-gruppen finner du ved å klikke på lenken, husk å trykke på "more"-knappen om du leser gruppebeskrivelsen. Takk til alle som er villige til å bli med, takk til alle som vil bidra bittelitt, og takk til alle som inviterer sine venner! Med de beste ønsker, Samuel Endret 15. desember 2009 av Samuro Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Med all mulig respekt: skaff deg først en jobb, så er couchsurfing etc. sikkert en god plan for å holde utgiftene i sjakk. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Med all mulig respekt: skaff deg først en jobb, så er couchsurfing etc. sikkert en god plan for å holde utgiftene i sjakk. Med all mulig respekt tilbake; jeg har en jobb, jeg sparer alt jeg kan, og er i tillegg medlem på både couchsurfing, squattheplanet og helpexchange.net++. Jeg kommer til å benytte meg av disse ressursene så godt jeg kan også Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Godt å høre! I første innlegg virket det litt «jeg vil på ferie, men gidder ikke betale», om du omformulerer markedsføringen din til «hjelp meg å hjelpe andre» får du sikkert litt mer support. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Godt å høre! I første innlegg virket det litt «jeg vil på ferie, men gidder ikke betale», om du omformulerer markedsføringen din til «hjelp meg å hjelpe andre» får du sikkert litt mer support. Skjønte den ja, takk for beskjed - har omformet litt Bør kanskje ta en mer nøye titt på det når jeg har litt mer tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå