dalri Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hvor kan jeg handle billig i USA? De må sende til Norge. Skal handle stereoanlegg til bilen min. (Pioneer) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det finnes et hav av steder på nettet å handle fra USA. Men jeg kan ikke tenke meg at det er særlig å spare på å bestille bilstereo derfra.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 http://www.americanshopper.dk/ Du sender en mail til dem med hva du skal ha, de leter etter den laveste prisen de kan finne og kjøper den til deg og så sender de den til deg, er vel en danske som har startet firmaet etter å ha funnet ut hvor billig det kunne være å kjøpe ting i usa, har ikke teste denne butikken selv Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Toll. Dyre saker. Kjøp i norge, det er bedre. www.ljudia.no feks Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ta en kjapp tur over grensen til søta bror. Billigere enn USA siden du må betale toll fra derfra, mens du kan putte anlegget under genseren og late som om du er gravid på vei hjem fra Sverige Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ta en kjapp tur over grensen til søta bror. Billigere enn USA siden du må betale toll fra derfra, mens du kan putte anlegget under genseren og late som om du er gravid på vei hjem fra Sverige Hmmm, er det ikke bedre å ta med bil om du skal kjøpe anlegg... Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 høygravid? et bilanlegg veier jo sikkert ikke mye mer enn en 9 mnd gammel celleklump. Kan damene bære på det, så må da vi klare det og! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 høygravid? et bilanlegg veier jo sikkert ikke mye mer enn en 9 mnd gammel celleklump. Kan damene bære på det, så må da vi klare det og! Med anlegg regner jeg med div høytalere, forsterker, kanskje en bass kasse... Litt mye å putte under genseren og veier "litt" mer enn en 9mnd gammel celleklump... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Montere det i Sverige og bruke kvoten på sprit? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Montere det i Sverige og bruke kvoten på sprit? Beste forslaget hittil! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Toll. Dyre saker. Kjøp i norge, det er bedre. www.ljudia.no feks Du kan be dem du kjøper oss å oppgi verdi lik 0,- kr. Dette er vel ikke helt etter loven vil jeg anta, har hørt flere som har snekket seg unna på den måten :wink: Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 er det ikke mistenkelig at det kommer en stor feit pakke med verdi 0,- Hadde jeg vært toller så ville jeg pakket opp den rimelig fort! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 er det ikke mistenkelig at det kommer en stor feit pakke med verdi 0,- Hadde jeg vært toller så ville jeg pakket opp den rimelig fort! hehe, ja, takk gud for at ikke du er toller Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hmmm er ikke stereo ting tollfritt når man handler dem i sverige? mener å ha lest om det et sted. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hmmm er ikke stereo ting tollfritt når man handler dem i sverige?mener å ha lest om det et sted. Samme det. Hva er sjangsen for å bli tatt? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 er det ikke mistenkelig at det kommer en stor feit pakke med verdi 0,- Hadde jeg vært toller så ville jeg pakket opp den rimelig fort! Tollere kan ikke pakke opp noen ting uten mottakerens (skriftlige)samtykke Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 men de kan holde igjen pakken og nekte å sende den før de har fått bevis for at innholdet er verdt kr 0,- Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Sentralt nøkkelord i alle slike sammenhenger: poste restante... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 er det ikke mistenkelig at det kommer en stor feit pakke med verdi 0,- Hadde jeg vært toller så ville jeg pakket opp den rimelig fort! Tollere kan ikke pakke opp noen ting uten mottakerens (skriftlige)samtykke Feil! De kan det.. og de gjør det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå