kbekul Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Heisann godtfolk! Har nettop startet et band nå som vi kaller for Clemency og kunne tenkt oss en fet logo Vet det er mangen der ute som er god i photoshop eller lignende som kan fikse noe til oss Clemency betyr Nåde på norsk så det har en betydning. Vi spiller for det meste Rock, Metall og akustisk pop. Ikke noe death metal og lignende. Ser for meg en svart bakgrunn med hvit skrift som kansje gløder med litt gul/gull farge i kantene? Noe sånt? Bare bruk fantastien! Alt taes imot med stor takk Trenger logoen i forskjellige størrelser også, men det kan vi ta etter hvert Håper på raske og gode svar Mvh Kristoffer Buene Gitarist i Clemency Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er ikke Clemency som bandnavn tatt da? Google Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 trodde det var folk som klarte sånne ting her jeg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Folk som er interessert i bruke tid på å lage logoer forventer penger. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 trodde det var folk som klarte sånne ting her jeg Står vel strengt tatt ikke noe sted her at dette er forumet for de som jobber gratis for at andre skal få noe gratis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå