Gå til innhold

Musikk, Filmer og Bilder

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet at det er mange forumer hvor dette er diskutert, men jeg skjønner ikke hva de mener.

Jeg kjøpte meg Xbox 360 for ca. en uke siden, jeg vet at det er mulig å legge inn bilder, musikk og filmer, men jeg får rett og slett ikke lagt det inn, jeg har prøvd via media center, men det virket ikke. Jeg leste også ett sted at det skal være mulig å bruke minnepinne, men når jeg prøver dette, klarer jeg bare å vise/høre det, ikke lagre det på harddisken.

Noen så vet hva jeg kan gjøre? Er det mulig å koble harddisken til PC, og dersom det går ann, hvordan?

Endret av helikopterole76
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du skal egentlig bruke media senter da,skal funke.

men angående musikken så er det bare sette inn cden å brenne den til harddisken,ikke mer ;)

og bildene , hvis media senter ikke fungerer så kan sette inn minipen med bilder og så tar du hvert bildet som bakgruns bildet, da blir de atomatisk lagra på harddisken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nå prøvd flere ganger å gjøre det flere ganger med media senter, men det har ikke virket:(

Har noen en annen ide på hva jeg kan gjøre for å få lagt musikk osv. på xbox harddisken?

Men takk for det tipset med minnepinne, fungerer veldig bra, og jeg regner med at det fungerer like bra med ekstern harddisk?

Lenke til kommentar
Har nå prøvd flere ganger å gjøre det flere ganger med media senter, men det har ikke virket:(

Har noen en annen ide på hva jeg kan gjøre for å få lagt musikk osv. på xbox harddisken?

Men takk for det tipset med minnepinne, fungerer veldig bra, og jeg regner med at det fungerer like bra med ekstern harddisk?

Du kan bruke xboxen til og rippe cder..

Og en ekstern hardisk funker fint med mp3 og filmer så lenge den er i fat32.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...