Daniboy89 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Heisann! Har et lite rart problem her, hehe. Jeg elsker å, spille fotbal, spille gitar, stå på ski og jeg er ganske god i alt det der. Men jeg har lyst til å bli skikkelig god i alt sammen, problemet er at jeg og går på skole og har begrenset tid til rådighet, forslag til hvordan jeg kan gjøre d? haha lol Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 God start er å velge en av tingene. Du vil aldri bli skikkelig god i alt, men en ting kan du kanskje sette av tiden til. Om du har talentet til det vet bare du av oss, men det er ikke bare øvelse som gjør mester, det siste ekstra må komme fra naturens side. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 God start er å velge en av tingene.Du vil aldri bli skikkelig god i alt, men en ting kan du kanskje sette av tiden til. Om du har talentet til det vet bare du av oss, men det er ikke bare øvelse som gjør mester, det siste ekstra må komme fra naturens side. Er av den typen som vill være anerledes om du skjønner, vet at jeg aldri blir fotballproff, så derfor vil jeg bli så god som mulig i det, samtidig i de andre tingene. Skal også til Afganistan for spesialstyrkene og dø som en helt, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå