Gå til innhold

Manchester United - topp 50.


Sir Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget ditt er? De fleste av oss kan lese engelsk uten noen videre problemer. Problemet er at han vurderer spillere på forskjellige kriterier. Van Nistelrooy forlot oss, men han kommer over en av våre mest lojale spillere gjennom tidene, Ole Gunnar Solskjær. Hele listen er svært subjektiv med rare valg.

Lenke til kommentar

Ruud over Solskjær er piss. Sorry meg, men det må være få som rangerer Nistelrooy som en større legende enn Sunny. Sunny er for alle en legende, mens jeg tror mange ville utelatt RvN fra en legende-liste. Rooney på denne lista er litt ... ja. Kan egentlig ikke skjønne det, men det er jo garantert på spillertypen. At han går ut i media og sier at han hater Liverpool og at han blir i United ut karrieren setter gåsehud og smil på de fleste Utd-supportere. Giggs er foran Cantona for min del.

Number one is Georgie Best

Number two is Georgie Best

Number three is Georgie Best

Number four is Georgie Best

Number five is Georgie Best

Lenke til kommentar

Sett at du er født i 90 er ikke det så rart at du setter Giggsy over Cantona... (Antar nicket ditt tilsier det)

Cantona er den største jeg har sett i United trøye. Giggs har løpt opp og ned på vingen i mange år, men han har aldri vært i nærheten av å ha samme karisma som Cantona. Cantona var herlig arrogant. Giggs har vært raskere, hadde sikkert mer teknikk, har scoret mer mål (ikke per kamp, men han er stort sett plassert på midten), men Cantona er mer symbolet på Red Devil for meg. Cantona var konge fra vi fikk han, og sesongen han var utestengt tapte vi gullet. Cantona kom som en frelser tilbake, og vi vant igjen...

 

Rooney sier vel han hater Liverpool fordi han er/har vært Everton-gutt. Sannsynligvis er Rooney plassert på listen av samme grunn som Obama fikk prisen, vi lever i håpet.. :)

Lenke til kommentar

Født i 90 kan stemme på en prikk, men jeg har da fått med meg Cantona. Bikkja til naboen min på 12 heter Cantona, de fleste United-supportere har sett Cantona, enten det er live eller i opptak.

 

Cantona hadde personligheten, han hadde målene, han hadde det meste. Ingen kan derimot argumentere mot karrieren til Giggs. Når folk trodde han hadde nådd toppen ble han omskolert som midtbanespiller og reiste seg der. Det har skjedd hundrevis av ganger, spådommene om at Giggs er på vei ned, men han beviser dem alltid motsatt.

 

En legende er relativt. Det er veldig individuelt hva du setter som kriterier, men ingen kan si noe på merittene til Giggsy. Måten han snurra rundt med Shaun Wright Phillips tidligere i år (tilbake på vingen igjen) var fantastisk. Han modnes som en vin og for meg er han over Cantona som er mer en kult-figur for United i det forrige tiår. Ikke ta det feil og tro at jeg mener noe vondt om Cantona.

 

http://www.youtube.com/watch?v=NKMOw0EnJ_Y

Lenke til kommentar
Er det så rart å sette Ruud foran Solskjær da? Han er sikkert blandt de med høyeste mål rate for oss.

Hva gjør Ronaldo så langt nede da? Han er kanskje den beste enkeltspilleren (kun på banen, ikke som person) i Uniteds historie.

 

Nistelrooy var en ekte måltyv i sine United dager (noe vi savner grovt nå), men jeg setter Solskjær høyere på en liste med United-legender. Solskjær er et større forbilde for meg enn Ruud. Satt ofte på benken, men klagde aldri. Når han fikk sjansen, leverte han alltid varene. Scorte alltid viktige mål, og havnet aldri i trøbbel (verken på banen eller i media). Fikk kun et eneste rødt kort i sin United-karriere, og det kortet viser faktisk hvor mye han ofret for laget. Kampen stod på 1-1 noen minutter før slutt, og United måtte vinne for å holde liv i gullmuligheten. United sendte alle mann opp på corneren, fikk kontring i mot og Solskjær av alle mann løp og taklet som bakerste mann. Newcastle-spilleren hadde vært alene med keeperen, og det hadde endt Uniteds sjanser til å vinne serien. Men han tok en for laget, noe kun ekte legender hadde gjort. :) Dessuten er han i United fortsatt. Reservelagstrener, noe som kun forsterker legendestatusen hans. Håper han en dag tar over førstelaget, for det har han nesten fortjent. ;)

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Gutter og jenter – sett opp deres egne topp 50 eller 10 ect da vel? Jeg kommer tilbake med min senere.

 

Limbeck: Godt poeng, men det er flere enn Lou som har blitt borte her. Personlig savner jeg Andrej Kanchelskis bl.a..

 

PS: Ruud over Sunny? Ja, absolutt

Giggs over Cantona? Not in a million years for min del. Han burde dog vært forran Keane og Duncan. Muligens også Robson, selv om jeg personlig er syntes Robbo er verdig plass nummer fem.

 

At Rooney er på denne listen er en liten skandale. 50’ende plass muligens, dersom jeg er veldig grei. 20 plass fatter og begriper jeg ikke. Skribenten har endel rare valg og kriterier, men som sagt – likevel en liste som har fått med seg flesteparten av de største.

 

Det morsome er at spillere som ikke hadde kommet med i vår ”topp 100” liste ville vært kulthelter i andre camper. Lokalgutten Nicky Butt feks, med 269 kamper og 21 mål i en av klubbens største epoker hva trofeer angår.

 

Gary McAllister er av mange regnet som en liverpool legende. HAHAHAHAHAHA. For en bøtte med dritt.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...