-Léon- Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Halloi. Har sett hvor populær wow trivial pleier å være når folk (ingame) starter slike 'events'. Så tenkte vi kunne prøve å få igang en her på forumet også. Håper det slår an. Reglene er nokså rett fram, en spør et spørsmål og personen som skriver rett svar spør neste spm. Kan si at hvis det ikke har blitt svart innen max 3 timer så er ordet fritt, om det hørtes greit ut. Kan være spm om alt innen WoW/lore etc. Er vel også en fin og gøy måte å lære mer om World of Warcraft universet Begynner med et enkelt spm. Kan hunters bruke plate armor? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Nope:P Hvilket Judgment er den første du lærer som paladin? Endret 15. desember 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Judgement of light! Hva er forutsetningen for at en paladin skal kunne caste "Hammer of Wrath"? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kødden må være på 20% HP eller mindre. Hva heter den proeste tanken på Agamaggan? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Kungen? ettersom jeg ikke er sikker, hvordan vet jeg at jeg har rett? Endret 15. desember 2009 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Stiller nytt siden forrige person som stilte spørsmål ikke har sagt noe. Hvem var den første personen som ble en Death Knight? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dessembrae var iallefall første deathknight til 80 om jeg husker rett. Hvilken Epic gem må man ta ett quest for å transmute som alchemist? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) En sånn tråd har vi vel allerede, og det som er gjort i tråden allerede vitner vel ikke akkurat om en superseriøs tråd. Endret 16. desember 2009 av PSV Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Merket det PSV. Visste ikke at det var en lignende tråd før. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Likte denne tråden - Noen som kan linke den andre siden ingen bruker denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå