RBW Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Den andre uken av desember 2009 er et tilbakelagt stadie. Her er vinnerne i julekalenderen for disse dagene. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jaja... Ble ikke noe denne gangen. Men gratulerer til vinnerene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 det alexbalibander sa Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vet ikke om andre synes dette, men synes fortsatt denne formen for julekalender er elendig.. Likte at man kunne handle billige varer fra utvalgte butikker. Jeg vinner aldri på slikt uansett, og liker egentlig ikke "gambling". Jeg gledet meg hver gang til den gode HW julekalenderen der det poppet opp gode tilbud.. Nå er det en eller annen som er "heldig" nok å få noe han egentlig ikke har bruk for, men svarer bare fordi han ikke klarer å la være.. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 År ut år inn, alle kalendere på alle sidene.... aldri noen vinster... Buhuhuhu! //LD Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer til vinnerne! Er det noe å klage på kalenderne da? Er jo massevis av kalendere i ulike netsjapper der du kan få billig hw tilbud hver dag. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer ), så lenge dere holder av luke 15 til meg blir dette flott! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tror det er noe feil med resultatene.. Lenke til kommentar
Stilongs Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Yahoo :-D Endelig vant jeg noe Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har aldri vunnet noe, men på julaften.. da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå