tvv Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Noen andre som har erfaring med MPX og leveringsdato - har en misstanke om at de setter en "gunstig" dato for så å endre denne hele tiden! Når man bestiller ser det ut som varen skal komme til deres lager om et par dager - deretter så utsettes og utsettes dette gang på gang - nå har jeg opplevd dette på flere ordre hos MPX så tror ikke det er tilfeldig - eller hva tror dere? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 hadde det samme når jeg bestilte laptopen min derfra.. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 MPX speiler bare leveringsdatoen som leverandørene gir de. ~ Mortis Lenke til kommentar
tvv Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 MPX speiler bare leveringsdatoen som leverandørene gir de. ~ Mortis Men det er vel ingen unskyldning - MPX som man må anse for en stor innkjøper må vel ha bedre logistikk enn som så - eller så tvilsomme leverandører at de ikke kan angi leveringsdato - nei tror nok fortsatt dette er helt bevist for å kapre deg som kunde - så for meg er det siste gang MPX - for dette er useriøst - prøvde også å ringe kundesupport for å få en forklaring,men kan ikke si jeg ble klok av det damen sa - svada tror jeg man kan kalle det........ MEN heldigvis er det frivillig hvor man vil handle *S* - GOD JUL - alle sammen - håper bestilte nettgaver kommer frem i tide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå