weebl Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 noen som vet hvordan det blir med warmup band nå som dio har dødd? Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Ingenting er annonsert enda, men dei finn vel eit band som kan steppe inn. Skal dog litt til for å toppe H&H. Endret 17. mai 2010 av huf Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er ingen som kan toppe Dio. Men håper de finner noe som er nesten like bra.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Kanskje Black Sabbath med Ozzy. Er jo nesten hele H&H det. Så slipper Iommi og gutta å legge om hele sommeren sin. H&H med Steve Harris på vokal \m/ Endret 17. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ny singel fra Iron Maiden, El Dorado! Etter å ha hørt den et par ganger, blir den bare bedre og bedre! Hva syns dere? http://www.youtube.com/watch?v=O3HCHyhauI0 Gleder meg bare mer og mer til konserten i Bergen nå, blir spennende og se hva slags sanger de spiller i Dallas i morgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Syns ikke den var noe spess..Bruce høres anstrengt ut på de høye tonene, og tempoet er sånn "på midten av No prayer for the dying"-type sang. Fyllstoff, nesten. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da var Dallas-konserten ferdig, og de stilte opp med en ganske interessant setlist. 01.The Wicker Man 02.The Ghost of the Navigator 03.Brighter Than a Thousand Suns 04.El Dorado 05.Paschendale 06.The Reincarnation of Benjamin Breeg 07.These Colours Don't Run 08.Blood Brothers 09.Wildest Dreams 10.No More lies 11.Brave New World 12.Fear of the Dark 13.Iron Maiden Encore: 14.Number of the Beast 15.Hallowed Be Thy Name 16.Running Free Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ikke overraskende at de tok med mye av det litt nye Synes det også er sykt fett at de tok med Running Free, Paschendale og No More Lies. Og at de åpner med The Wicker Man er ikke feil. Kjenner jeg Maiden rett vil nok ikke den setlista forandre seg mye gjennom turnéen. Skulle veldig gjerne bytta ut noen med Dance of Death og The Legacy! En ting jeg heller ikke skjønner er at de alltid lar alle encore-sangene være de gamle og mest kjente. Hadde vært bedre om de moste de mest kjente sangene inn litt rundt om kring i setlista. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hehe, du skulle vært på Edward the Great-turneen, da. Der åpnet de showet med "Woe to you oh earth and sea." en gigantisk lampe 666-logo som flashet hvitt hver gang publikum skulle si six! six six! Og det gikk ikke mye nedover etter den heller. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Synes det er kult at de tar de gamle sangene til sist jeg. Liker at de tar med Running Free og Iron Maiden da. Synes førsteplata er en av de bedre egentlig Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Personlig hadde jeg nok foretrukket innslag av gamle travere spredt utover setlisten. Blir ikke helt det samme uten The Trooper, Run to the Hills + noe fra Powerslave. Skal ikke på konserten i Bergen uansett, så satser på at de kommer tilbake neste år igjen, hvor de evt. spiller mer fra The Final Frontier, og forhåpentligvis noe mer gammelt også! Endret 11. juni 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Det var samme sytingen når de spilte hele AMOLAD på turne. Men samtlige kom ut igjen og sa "BESTE KONSERT EVARRRRRRRRR MAIDEN RULESZZZZZZZZZ!!!1" Bra å høre noen litt mindre standard livelåter, jeg har hørt alle "greatest hits" sangene på ALLE konsert-dvd'ene og alle konsertene jeg har vært på. Og det nærmer seg vel 10 nå. De få unntakene som AMOLAD og Somewhere back in Time (som backet Early years) var kjempepositive for meg. Endret 11. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
PUCH Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er det slik at setlisten i Bergen sannsynligvis vil være samme/tilnærmet samme som på Dallas-konserten? Og hvordan blir det med oppvarmingsband? Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Er det slik at setlisten i Bergen sannsynligvis vil være samme/tilnærmet samme som på Dallas-konserten? Og hvordan blir det med oppvarmingsband? Vil nok verte noko i same gata, ja. Nytt oppvarmingsband er ikkje annonsert enda. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jørn Lande erstattet Dio på en av H&H-konsertene. Så det er fortsatt en mulighet for H&H. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er forresten kommet enda en ny sang fra det nye albumet. http://www.youtube.com/watch?v=7oIGP0BUt8s Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Liker tittelsporet jeg. Deluxe CD og Dobbel LP: Forhåndsbestilles her: http://www.amazon.com/dp/B003JTHETY?tag=thecirungweb-20&camp=15301&creative=331425&linkCode=bn1&creativeASIN=B003JTHETY&adid=1JC7EE13A2H2HSGM6EZG Lenke til kommentar
Metalfucker82 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hvor mange er det plass til ca. på Koengen? 22000... noen som vet hvordan det blir med warmup band nå som dio har dødd? Er snakk om Anthrax... Var opprinnelig de som skulle varme opp. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 noen som vet hvordan det blir med warmup band nå som dio har dødd? Er snakk om Anthrax... Var opprinnelig de som skulle varme opp. Ikke gale det, MYE bedre enn det pjattet som var på Valle Hovin Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Dark Tranquillity skal varme opp for Maiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå