huf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) IRON MAIDEN SPELER PÅ KOENGEN 11.08.10 Gutta kjem tilbake! http://www.dagbladet...onsert/9520078/ Iron Maiden returns to Bergen, August 2010!British Metal legends IRON MAIDEN are coming back to Norway for a show on August 11th! The concert will be at Bergenhus Festning -- Koengen in Bergen, a medieval fortress right in the city centre, which will make a magnificent setting for Iron Maiden and their fans. Tickets go on sale Friday December 18th at 09.00 via Billettservice (Ticketmaster Norway, details below). Says Bruce Dickinson: We wanted to play a few shows next Summer so of course had to come back to Norway, especially to play in such an incredible setting as this medieval fortress! We played two shows in Norway on the last tour and the fans were unbelievable. It will have been 2 years since our last visit to this most beautiful of countries so we will make sure our fans get a night to remember!" Billettbestilling på Billettservice.no Support: Heaven & Hell! Endret 17. mai 2010 av huf Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Stiller, selv om billetten er dyr. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Som om billettprisen har noe å si når det er Maiden det er snakk om Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Morro at dem kommer tilbake til Norge og spiller i Bergen. Synd det er så langt, skulle gjerne sett dem. Men prioriterer Metallica og inferno neste år. Men håper fortsatt dem kommer til Oslo om konserten i Bergen blir raskt utsolgt og etterspørselen vedvarer. Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hehe, blir vel rundt 850,- pr. billett, men det får berre våge seg. Betalte då minst like mykje for Metallica på Koengen i fjor også. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvor mange er det plass til ca. på Koengen? Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Overkant av 20.000. Trur 24 er vanleg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det kan gjerne koste en hel høvding for min del, når jeg kan gå til og fra konserten. Kanskje dagligdags for Oslo-folk, men fremdeles stas her. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hmm, nå lurer jeg på om jeg skal ta Bergen eller Sonisphere i Stockholm? Koster omtrent det samme og det er flere fete band i Stockholm. Håper virkelig det er stor etterspørsel i Bergen og at det blir konsert i Oslo også. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 eller trondheim men akurat nå så blir det enten tur til bergen eller stockholm i sommer ja Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg satser på Stockholm. Koster 800 begge steder og det er vel ikke spesielt mye dyrere å dra dit enn Bergen. Konserten i Bergen kræsjer også med Øya som jeg tenkte jeg skulle komme meg på. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da blir det konsert Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Endelig er de tilbake til Bergen. Så sinnssykt kjipt at jeg har heldagsprøve når billettene legges ut for salg Lurer på hvor raskt det blir utsolgt. Sist de spilte i Bergen ble jo det utsolgt på en halvtime, så jeg måtte belage meg på svartebørs billett, mens på Valle Hovin var jo det lenge i salg. Får håpe de annonserer noen andre konserter i Norge/Norden slik at de ikke blir så mye rift om billettene. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Endelig! Jeg hadde tenkt til å dra til Bergen. Men pappa bestilte billetter til oss til Stockholm Føler det er mer verdt å dra dit, siden det til nå er bekreftet mange band det virkelig er verdt å se. Koster omtrent det samme også Gleder meg enormt masse! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er sjeleglad for at de kommer til Bergen. En Stockholmstur ville kostet langt mer for min del. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Wohoo! Da blir det tur til Bergen for meg og et par kompiser. Blir min fjerde Maiden-konsert og min tredje på norsk jord Det har tidligere blitt sagt at de har tenkt til å spille låter fra Brave New World, Dance of Death og A Matter of Life And Death igjen. Det liker jeg! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gler meg stort til denna konserten, håpar på at eg får tak i billett! Blir min andre konsert, men diverre var eg litt for full forrige gang ... Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Gleder meg allerede Blir bra hvis de spiller nye sanger ja Kommer nok noen fra det nye albumet også, som kommer i april Edit: Skrivefeil... Endret 15. desember 2009 av mortenandre Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Stiller, selv om billetten er dyr. Stiller, om jeg får billett. \o/ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Skal ha billett til dette. Selv om Bergen er i fjerneste laget, og 800,- gjerne kunne vært mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå