asicman Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 IP'ene ligger på Windows sql server.EDIT: Da blir vel selve sql spørringen anderledes enn det du foreslo.. ? Ja, jeg skrev det for psql (postgresql) og i spørringen min bare gjettet jeg på hva tabellene og databasen din heter. Det først du bør gjøre hvis du ønsker å gå fram på den måte jeg beskrev er å gjøre spørringen din slik at resultatet som kommer ut når du kjører spørringen i mot databasen er kun IP adressene. Jeg antok at du bruke Linux, eller i alle fall hadde bash (som du også kan kjøre i Cygwin). Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Stemme, Selve sriptene kjører jo på en cent os server... Er bare IP som ligger på Win SQL. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Stemme, Selve sriptene kjører jo på en cent os server... Er bare IP som ligger på Win SQL. Jeg kjenner ikke Windows SQL server, men du trenger da et program som tilsvarer psql (postgresql) for Windows SQL server som kjøres på Linux siden hvor du kan gjøre query i mot databasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå