abene Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Den tyske staten planlegger en gratis støtteordning for fjerning av skadelig programvare fra PC-er. Les mer Lenke til kommentar
Llongo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Flere land burde følge etter. Raskt. Problemet er for verdensomspennende og omfattende til å overlate ansvaret til den enkelte bruker. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jepp det er mye abuse ute og går, og spesielt mye skadelig programvare. Jeg blir litt sjokkert over oss Nordmenn. Noen av oss har virkelig ikke kontroll på egen maskin. Alt i alt er dette er super god ide som burde dyrkes her i Norge også. Abuse avdelinger på forskjellige ISP leverandører og NorCert kommer til å ta godt imot dette, om Norge satser på alla det samme! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dette var et bra tiltak. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skal staten virkelig bruke penger på og rydde opp i slikt? Hva er poenget? La ISP-ene stenge tilgangen til de infiserte boksen så kan kanskje folk lære før eller siden, idioti på høyt nivå. Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Enig AGVG, jeg vil ikke la oss bruke uttalige millioner på slikt, jeg husker når jeg var mindre og pga uvithent og idioti krasjet jeg PCn med skadelig program vare, jeg ble også med I organisasjonen GI MEG VIRUS når jeg brukte AVG i 3 år. Nå som jeg har satt meg litt inn i IT, og blitt eldre generelt så vet jeg hva jeg gjør på nettet. Og en voksen person er vel ikke virkelig så dum at når han skal for eksempel se på et bilde at han går inn på www.shongbongpictures.cn/sadfsafa/jpg.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå