untouch4ble Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jeg har hatt Saab i flere år nå, men hvis jeg skulle kjøpe bil i dag, etter dagensnyhet hadde det trolig ikke blitt Saab. Jeg lurer på selv hva jeg skal gjøre, om jeg skal selge den jeg har eller ha den i noen år til. Hvis du skal ha bilen i flere år så er det ingen fare, men hvis du skal ha bilen i f.eks 3-4år så taper du mere på det i forhold til andre merker tenker jeg(ved salg), særlig også når Saab skal avvikles. Mye av delene deles jo med Opel så sånn sett tror jeg ikke det blir vanskelig i forhold til deletilgang. Uansett trist for Sverige, Saab legges ned, Volva til Kina, Scania til vag. Endret 18. desember 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
magisk Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Da har jeg kjøpt bilen Foreløpig er jeg strålende fornøyd med den, tror egentlig jeg fikk den ganske billig også. Har blitt fortalt at jeg kan "chippe" den til 210hk noen som har anbafaleringer i forhold til det? smart? dumt? Og jeg har litt lyst til å bytte ut stereon med en "lcd/navigasjons/tv/radio etc skjerm" og eventuelt flytte cdvekslern, er det mulig? (Saab 9-3 2.0 TURBO. VECTOR. AUT. HUD. 2007) takk for all hjelp Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gratulerer med ny bil, ble glad over å se at du valgte Vector utgave. Du kan enkelt chippe den ja, hvis du bruker Saab(Hirsch tuning) så beholder du fortsatt alle garantier. Men finnes også andre som leverer bra tuning. Så lenge du ikke "rævkjører" bilen så er det veldig gunstig, mindre forbruk bla. Det med stereon er jeg dessverre usikker på. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Alle tekniske spørsmål kan du fort få svar på hos STCN. Gratulerer med kjøpet, virker som en frisk bil du har skaffet deg! Som nevnt ødelegger ikke Hirsch-tuning garantien, noe annen tuning ikke gjør, men det er fortsatt flere leverandører som regnes som ganske gode, og da nevnes spesielt BSR (som Speedparts leverer) og Maptun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå