Malmern Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Fant ut at det ikke var noe feil med musa, men at softwareinstillingene er som standard stilt til å løse opp høyreknappen når man trykker på en av sideknappene Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ut av pirkemodus og inn i "løse problem" modus:Den feilen du beskriver vil falle inn under det som heter en mangel ved produktet og du vil kunne kreve avhjelp mot butikken (dvs at de fikser musa eller bytter i ny) Men hvis dette ikke er en feil med produktet. Men heller faller inn under en dårlig egenskap ved akkurat nevnte produkt. Den skal være sånn, kjøperen visste bare ikke om dette tydeligvis. Jeg er i tilsvarende sak med et digitalkamera kjøpt hos Lefdal i forrige uke. Dette var ett Panasonic DMC-TZ65, og når jeg kommer hjem finner jeg ut at samme butikk selger DMC-TZ7 (vesentlig bedre kamera) billigere enn hva jeg gav for DMC-TZ65. Blir spennende å se hva de sier når jeg dukker opp med "problemet" i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå