walaker Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei jeg har en ganske ny pc, problemet er at den liksom henger seg i 1 sekund md jevne mellomrom. dette er da jævli irriterende når man hører musikk ser filmer og spiller. og viss mann ser på film kan plutselig pcen henge seg og må restarte. er det noen som kan hjelpe meg? Specs: i5 core 750 2.66ghz Crucial 2x2gb pc3 10800 msi p55 cd-53 evga 8800gt ace 620watt 150gb raptor Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Var den sånn da du kjøpte den ? Sjekk denne tråden, en av de bedre her på forumet. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Var den sånn da du kjøpte den ? Sjekk denne tråden, en av de bedre her på forumet. den fungerte bra den første uka jeg brukte den. etter det har det bare vært tull. har prøvd og bytte ut hd og dvd til bare sata. og bytta til andre skjermkort. begynner og bli drittlei hele pcen nå. har nedgradert til en core2duo bare får og kunne se film uten lagg. har også prøvd diverse os. win xp 32/64bit vista 32/64bit og win 7 32/64bit Endret 15. desember 2009 av walaker Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har du prøvd siste bios versjon? Hvis ikke det hjelper, kan du prøve noen bios justeringer: Green Power: -CPU Phase Control "Disabled" Cell Menu: CPU Feature: -Intel EIST "Disabled" -Intel C-STATE "Disabled" Intel EIST "Disabled" C1E Support "Disabled" Intel Turbo Boost "Disabled" DRAM Voltage "1.64V" (Jeg går ut i fra du bruker 1.65V ram brikker) Save & Exit Setup Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har du antivirus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå