Gjest Guest_gutt_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har har de siste årene vært i et forhold, som, mot min vilje, tok slutt tidligere i år. For kort tid siden flyttet en jente jeg kjenner tilbake til byen og hun er datteren til en person som er som er inngift i familien. Altså er hun i familie, men ikke ordentlig familie (om du forstår hva jeg mener?). Vi ser hverandre sjeldent og nå rundt juletider er det en stor sjanse for at vi havner under samme tak under levering og henting av gaver. Så "hva er da problemet?" spør du sikkert. På tide å avdekke "problemet". Denne jenta blir ansett av familien som det "sorte får". Familien vet hva jeg synes om henne og som følge av dette er at det noen ganger det blir litt spørsmål om jeg har kontakt med henne og de passer på at jeg ikke får for god kontakt. Bare så det er sagt vil jeg aldri vært utro mot kjæresten min. Så under mitt forrige forhold var hun uaktuell. At vi begge er single samtidig er en tilfeldighet. Jeg gjorde alt jeg kunne for å redde det forrige forholdet og hun ble singel etter at mitt forhold tok slutt. Men, tilbake til saken. Hun er veldig pen og har en flott personlighet, hvertfall slik jeg kjenner henne. Vi har alltid kommet godt overens og alltid hatt lett for å prate med hverandre. Men det har ofte vært litt annspent mellom oss, hvertfall slik jeg har følt det, da jeg føler familien passer på. Jeg liker å tro jeg ikke bryr meg mye om hva andre synes om meg, men jeg tar selvsagt imot kritikk og tror på ingen måte jeg er perfekt. Jeg har tatt imot råd og vært glad, senere, fordi jeg har fulgt disse rådene. Men jeg hater å høre på pep-talker og ha "Dr. Phil" samtaler. Basert på min erfaring er dette uungåelig om dem merker jeg prøver å få bedre kontakt med denne jenta. Jeg sier ikke hun er perfekt (jeg kjenner henne ikke så godt og det er en stund siden vi pratet sammen) eller at vi er som skapt for hverandre (det kan jeg umulig vite). Men nå som vi begge er single vil jeg gjerne prøve å få bedre kontakt med henne og se om det kanskje er noe mellom oss. Jeg føler det er "nå eller aldri" når det gjelder denne situasjonen og vil gjerne forberede meg og gripe sjansen neste gang. Om jeg ikke gjør det vet jeg at jeg vil angre. Det forrige forholdet mitt falt ned i fanget mitt og ble servert på sølvfat (ikke bokstavelig ) så jeg gjorde egentlig ingenting for at det skulle skje (hvertfall ikke bevisst). Jeg har lest mye i det siste og det har vært "flirting for dummies" tilstander. Inkl mye lesing og læring fra det som er skrevet i enkelte tråder her på forumet. Jeg er altså ekstremt usikker blant jenter og jeg er ikke noe flink i sosiale situasjoner, da særlig om jenter jeg liker er inkludert. Jeg har ikke hatt store problemer med å snakke med denne jenta tidligere, men jeg har heller ikke vært i en situasjon med henne, med det målet jeg nå har (få bedre kontakt og se om det kan bli noe mer enn vennskap). Med tanke på at vi kanskje ikke får pratet mye sammen neste gang vi møtes, bør jeg vel forberede meg på å spørre om enten mobilnr eller MSN adresse. Så er det noe jeg kan spørre om selv om vi ikke får pratet mye sammen? Altså at jeg lar magefølelsen avgjøre? Jeg ønsker selvsagt ikke virke påtrengende og at hun skal føle seg presset. Men av de to tinga er vel kanskje MSN adressen den greieste å spørre om i første omgang? Når det gjelder selve samtalen har jeg forstått det slik at øyekontakt er veldig viktig og at mye kan bli gjort nettop via øyekontakt og kroppspråk generellt. Hva skal prate om satser jeg på å ta det som det kommer. Hverdagslige ting og "løst-og-fast" er det greieste utfra hva jeg har forstått (eller?). Det med familien, føler jeg er en stor hindring. Jeg setter selvsagt pris på at dem passer på meg. Men bør jeg egentlig bry meg om hva dem sier, i den grad at jeg lar dem hindre meg? Sjansen for at vi er alene og prater sammen, uten at familien passer på, ser jeg på som ganske usannsynlig da hun ikke har fått ordnet egent leielighet siden hun nettopp har flyttet hjem og hun nå bor hjemme hos familien. Jeg håper da på at noen har noen tips om hva jeg bør gjøre eller sende meg i riktig retning, forhåpentligvis mot suksess. Hvordan jeg best kan forberede meg og møte denne situasjonen jeg håper ikke er langt unna. Beklager at dette ble langt og sikkert keitete skrevet. Men jeg har virkelig prøvd å legge det frem på en ordentlig og oversiktelig måte. Lenke til kommentar
Gjest LittleWoman Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 I forhold til å få kontakt med jenta tror jeg det er en idé å spørre om nummer og msn-adresse. Men enda bedre (i mine øyne) er hvis du spurte henne om hun vil være med på noe utenfor familiesettinger. For eksempel: "Jeg og noen venner skal se **** på kino på fredag, vil du være med?" eller "Kunne du tenke deg å finne på noe en dag? Bare oss to?" eller "bli med meg på Peppes Pizza på torsdag". Det er fint hvis du er sikker, men hvis det kommer ut på en klumsete måte gjør det heller ingenting, er bare søtt:) Da kan du se om hun er interessert eller ikke. Hvis du synes det er flaut, så er det ikke det. En slik innbydelse kan tolkes både vennskapelig og som en date. Hvis hun ikke er interessert vil hun sannsynligvis uansett sette pris på å bli satt pris på ;P I forhold til foreldrene dine tror jeg det er tre mulige ting du kan gjøre. Du kan snakke med dem om at du synes de blander seg unødvendig mye og at du synes det er plagsomt og ubehagelig og IKKE til hjelp, selv om du veit de mener det godt. Mulig utfall: De ser på deg som en voksen peron og begynner å respektere deg mer, de forstår ønskene dine og backer unna, det er en missforståelse som blir oppklart, du får kanskje den virkelige grunnen til at de ikke liker henne, de ser på deg som en følelsesstyrt ung gutt (som du jo er), de ser på deg som en opprører som går fram på en voksen måte. Eller du kan ignorere foreldrene dine og gjøre som du vil. Mulig utfall: De forstår at du er sikker i din sak, de gidder ikke mase mer, de får ikke vite om det, de blir fornærma. Eller du kan spørre mer om jenta. Mulige utfall: De forstår at du er interessert i henne og de blir snillere i forhold til ditt forhold til henne, de får vite positive ting om henne som gjør at de liker henne bedre, du får vite den egentlige grunnen til at de ikke liker henne, dere klarer opp i en missforståelse, dere finner ut av ting som ikke jeg veit hva er ;P Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Roger_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gjestegutt, dette hørtes spennende ut. Jeg vil følge spent med, så du må holde oss orientert hvordan det går. "Sorte får" hørtes pirrende ut for meg. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja det er nok mange som fantaserer om slikt. Jeg kan si ifra om det ender bra eller dårlig. Men noe mer detaljert enn det blir det ikke. Kiss and tell er ikke snillt. I forhold til å få kontakt med jenta tror jeg det er en idé å spørre om nummer og msn-adresse. Men enda bedre (i mine øyne) er hvis du spurte henne om hun vil være med på noe utenfor familiesettinger. For eksempel: "Jeg og noen venner skal se **** på kino på fredag, vil du være med?" eller "Kunne du tenke deg å finne på noe en dag? Bare oss to?" eller "bli med meg på Peppes Pizza på torsdag". Det er fint hvis du er sikker, men hvis det kommer ut på en klumsete måte gjør det heller ingenting, er bare søtt:) Da kan du se om hun er interessert eller ikke. Hvis du synes det er flaut, så er det ikke det. En slik innbydelse kan tolkes både vennskapelig og som en date. Hvis hun ikke er interessert vil hun sannsynligvis uansett sette pris på å bli satt pris på ;P Altså begge deler? Både nummer og MSN samtidig? Beklager at jeg er treg når det gjelder dette. Men er så uerfaren og er som skrevet ikke så veldig flink i sosiale sammenhenger, spesiellt med jenter involvert. Jeg er veldig redd for at hun skal føle seg presset. Jeg tenker at det kanskje er best å spørre om MSN adressen først, og går første date bra (er jo lov å håpe at hun vil møtes) så kan jeg spørre om nummeret. Eller er du eller andre uenig? Høres ut som en veldig god ide og spørre om hun feks vil bli med på kino. Da har vi noe å gjøre sammen pluss noe felles å prate om etterpå. Virker som en god måte og også starte rolig. Føler at det er bedre å starte med å dra på kino, se hvordan det går, og så gå ut og spise en annen gang (om ikke alt går veldig bra helt fra starten av). Jeg synes det er litt flaut, men jeg velger å tro du er en jente, så da hører jeg på deg I forhold til foreldrene dine tror jeg det er tre mulige ting du kan gjøre. Du kan snakke med dem om at du synes de blander seg unødvendig mye og at du synes det er plagsomt og ubehagelig og IKKE til hjelp, selv om du veit de mener det godt. Mulig utfall: De ser på deg som en voksen peron og begynner å respektere deg mer, de forstår ønskene dine og backer unna, det er en missforståelse som blir oppklart, du får kanskje den virkelige grunnen til at de ikke liker henne, de ser på deg som en følelsesstyrt ung gutt (som du jo er), de ser på deg som en opprører som går fram på en voksen måte. Eller du kan ignorere foreldrene dine og gjøre som du vil. Mulig utfall: De forstår at du er sikker i din sak, de gidder ikke mase mer, de får ikke vite om det, de blir fornærma. Eller du kan spørre mer om jenta. Mulige utfall: De forstår at du er interessert i henne og de blir snillere i forhold til ditt forhold til henne, de får vite positive ting om henne som gjør at de liker henne bedre, du får vite den egentlige grunnen til at de ikke liker henne, dere klarer opp i en missforståelse, dere finner ut av ting som ikke jeg veit hva er ;P Lykke til! Jeg lar ting gå sin gang. Dem blander seg ikke mye inn i livet mitt og så vidt jeg vet har dem ingen anelse om hva jeg har tenkt til. Å spørre om henne gjør jeg ikke. Jeg vet en del om henne. Hvorvidt dem faktisk er for kritiske eller ikke vil jo bare tiden vise. Men jeg velger å stole på meg selv. Hvis det blir noe mer enn vennskap mellom oss, og når dem får vite det, vet jeg ikke hvordan dem vil reagere. Men jeg tror det blir noe slik som at dem først kanskje tror jeg tuller, og så prøver dem å snakke til meg og håper jeg ikke lar ting utvikle seg, når det ikke hjelper velger dem å stole på meg og håper jeg er sikker på valget og håper det går bra med oss (og at hun skjerper seg). Tusen takk for at du tok deg tid til å svare på den lange posten min. Det er jeg takknemlig for. Om du har flere gode råd og/eller innvendinger til hva jeg har skrevet håper jeg du sier ifra. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Trine_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei Gjestegutt Jeg har lest innleggene dine. Med litt undring kanskje. Får liksom ikke helt taket på deg, men det er vel heller ikke meningen. Tenker litt på det tidligere forholdet ditt. Di sier du fikk henne "servert på et sølvfat". Ikke helt pent sagt, men nok om det. Men samtidig sier du at det var hun som gjorde slutt og at du kjempet for at forholdet skulle vare. Synes du virker "litt" opptatt av henne ennå. Nå vil du prøve å få kontakt med en jente du vet foreldrene har noe i mot. Hva som har gjort at du kaller henne "det sorte får" vites ikke, men jeg forstår jo at du liker denne jenta også. Men : Kan det være at du sikter litt på denne nye jenta på grunn av at du savner den gamle og litt i opposisjon til dine foreldre. Mulig jeg er helt på bærtur her, men ønsker du kan tenke litt igjennom dette og kanskje kan gi et svar. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei Gjestegutt Jeg har lest innleggene dine. Med litt undring kanskje. Får liksom ikke helt taket på deg, men det er vel heller ikke meningen. Tenker litt på det tidligere forholdet ditt. Di sier du fikk henne "servert på et sølvfat". Ikke helt pent sagt, men nok om det. Men samtidig sier du at det var hun som gjorde slutt og at du kjempet for at forholdet skulle vare. Synes du virker "litt" opptatt av henne ennå. Nå vil du prøve å få kontakt med en jente du vet foreldrene har noe i mot. Hva som har gjort at du kaller henne "det sorte får" vites ikke, men jeg forstår jo at du liker denne jenta også. Men : Kan det være at du sikter litt på denne nye jenta på grunn av at du savner den gamle og litt i opposisjon til dine foreldre. Mulig jeg er helt på bærtur her, men ønsker du kan tenke litt igjennom dette og kanskje kan gi et svar. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. Og det er ikke noe problem at du spør og setter spørsmålstegn. Jeg mente ikke noe vondt med "sølvfat" (beklager om det misforstås). Det var det beste jeg kunne komme på. Situasjonen var den at hun var veldig interesert i meg og tok det første steget. At hun tok det første steget gjorde at jeg ikke behøvde ta noen sjanser på at følelsene var gjensidige. Det var ikke slik at hun dyttet meg ned på sengen, dro av meg klærne eller noe lignende. Og at vi deretter ble sammen. Det tok lang tid før vi faktisk havnet i samme seng uten klær. Og som i alle andre forhold måtte vi begge gjøre en insats for at det skulle fungere. For å avklare en annen ting var det altså ikke slik at jeg bare satt på sofaen og hun gjorde alt. Jeg tenker på henne. Det vil jeg nok gjøre en stund også, men jeg vil gjerne komme meg videre også. Jeg føler jeg er klar for en ny jente. Helt eksakt hva som er grunnen til at de andre i familien er kritiske er ikke noe jeg ønsker å gå inn på (jeg prøver å holde dette så anonymt som mulig og enkelte ting ønsker jeg å la ligge urørt da alle kan lese alt som er skrevet). Men, det er ikke noe alvorlig. Hun er ikke narkoman, kriminell eller lignende. Hadde det vært noe slikt ville jeg holdt meg laaangt unna. Jeg sier det "sorte får" da det er slik de andre i familien ser på henne. Men skal også sies at dem er kritiske til alle som ikke kan regnes som "normale". Går man litt imot strømmen blir dem skeptiske. Jeg gjør ikke dette grunnet "opposisjon til mine foreldre". Kan se hvordan du tenker slik, men det er ikke derfor. Mener du om jeg gjør dette fordi jeg savner eksen? Jeg er veldig usikker på hva du mener. Kan du eller en annen person forklare? Forsto ikke helt det siste, men uansett, takk for at du tok deg tid til å svare. Det jeg svarte på håper jeg at jeg svarte godt nok på slik at du og andre forstår bedre hva jeg mener. Om noe er uklart er det bare å si ifra Lenke til kommentar
Gjest Guest_Trine_* Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei igjen! For å starte med det siste du skev først : Ja jeg tror faktisk ikke du er kommet over den jenta du fikk så lettvint. Kanskje det er nettopp dette som plager deg? Du måtte ikke jage? Hun "bare lå der klar til servering" liksom? Nei, gjestegutt, tror ikke jeg har mer å komme med. Tar antagelig helt feil. Men merket meg at du snakket ikke mye om den nye jenta i svaret. Som sagt, tar sikkert feil, men tror du gjør tabbe med å gi slipp på eks-jenta. Bare en magefølelse hos meg. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Doffen_* Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Etter å ha lest svarene til Trine tror jeg hun har rett. Gått mer inn i det du skrev i første innlegg. 1 du var opptatt av at hun var singel ennå. 2 etter alle utlegg om den nye spennende damen spør du om det er på grunn av at du savner eksen. 3 neste svar gjeler eksen og ikke den nye. Enig med Trine. tenk deg om. Ikke gjør noe dumt og det senere viser seg at førstedama har funnet en annen Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Etter å ha lest svarene til Trine tror jeg hun har rett. Gått mer inn i det du skrev i første innlegg. 1 du var opptatt av at hun var singel ennå. 2 etter alle utlegg om den nye spennende damen spør du om det er på grunn av at du savner eksen. 3 neste svar gjeler eksen og ikke den nye. Enig med Trine. tenk deg om. Ikke gjør noe dumt og det senere viser seg at førstedama har funnet en annen Jeg skjønte ikke dette. Du ønsker å bi kjent med ei jente som familien ikke liker. Men du liker henne. Har lyst til å prøve. Så har du gått fra ei jente som du mener ikke var noe å samle på forde hun var for lett tilgjengelig ? Slik oppsumerer jeg dette. Gå videre. ingen er noe å samle på. Mitt råd!! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei igjen! For å starte med det siste du skev først : Ja jeg tror faktisk ikke du er kommet over den jenta du fikk så lettvint. Kanskje det er nettopp dette som plager deg? Du måtte ikke jage? Hun "bare lå der klar til servering" liksom? Nei, gjestegutt, tror ikke jeg har mer å komme med. Tar antagelig helt feil. Men merket meg at du snakket ikke mye om den nye jenta i svaret. Som sagt, tar sikkert feil, men tror du gjør tabbe med å gi slipp på eks-jenta. Bare en magefølelse hos meg. Lykke til. Jeg føler hvertfall selv jeg er klar for å skaffe meg en ny jente. Jeg er glad for at du setter spørsmålstegn. Jeg har tenkt mye over det du har skrevet og jeg føler fortsatt at det jeg planlegger er det rette. Nei, det er ikke det som plager meg. For meg er ikke det det viktigste. Selvsagt skulle jeg ønsket jeg hadde mer erfaring slik at jeg ikke følte meg like, kanskje jeg kan kalle det, hjelpesløs. For den type erfaring er selvsagt noe jeg trenger. Så, vel, på en måte ja, fordi jeg mangler den type erfaring. Jeg får heller se på dette som en utfordring og bruke denne situasjonen til å lære. Når det gjelder eksen prøvde jeg å gjøre hva jeg kunne for at ting skulle ordne seg. Men etter at hun sa at det ikke var mulig og startet å flørte med andre gutter innså jeg at forholdet virkelig var over. Så jeg har virkelig prøvd, men, når løpet er kjørt må jeg bevege meg videre. Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å svare. Hvorvidt jeg gjør en tabbe med dette vil jo bare tiden vise. Jeg har som sagt tenkt mye over det du skriver og føler det rette for meg nå er å prøve. Forhåpentligvis gjør jeg det rette. At jeg ikke skrev mye om den nye jenta i siste post var fordi jeg ikke følte det var nødvendig og jeg prøvde å svare på det du skrev. I de andre postene har jeg ikke lagt til mer info enn jeg følte var nødvendig. Så mengden informasjon om den nye jenta i postene kan ikke sammenlignes med hvor mye jeg tenker på personen. Etter å ha lest svarene til Trine tror jeg hun har rett. Gått mer inn i det du skrev i første innlegg. 1 du var opptatt av at hun var singel ennå. 2 etter alle utlegg om den nye spennende damen spør du om det er på grunn av at du savner eksen. 3 neste svar gjeler eksen og ikke den nye. Enig med Trine. tenk deg om. Ikke gjør noe dumt og det senere viser seg at førstedama har funnet en annen Hvem er fortsatt singel? Jeg kan ikke se jeg nevner noe om eksen, som, jeg jo tror er singel. Men ja, jeg nevner at hun som har flyttet tilbake (hun jeg er interessert i er singel). Hvor gjør jeg det? Da tror jeg du misforstår. for jeg kan ikke se jeg har nevnt det noe sted. Hvor ser du det? Om jeg er blind må jeg bare beklage. Men, jeg kan helt ærlig ikke se jeg har skrevet det du nevner. Det er ikke meningen å virke kranglete, håper ikke du misforstår. Jeg skjønte ikke dette. Du ønsker å bi kjent med ei jente som familien ikke liker. Men du liker henne. Har lyst til å prøve. Så har du gått fra ei jente som du mener ikke var noe å samle på forde hun var for lett tilgjengelig ? Slik oppsumerer jeg dette. Gå videre. ingen er noe å samle på. Mitt råd!! Basert på hva du skriver tror jeg også du misforstår det jeg har skrevet (så jeg har nok formulert meg dårlig). Men ja, hun er en person familien ikke er mest stolt av. Nei, jeg forlot ikke eksen. Og nei, grunnen for at vi ikke er sammen er ikke fordi jeg mente hun ikke var noe "å samle på fordi hun var for lett tilgjenglig". Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei igjen! For å starte med det siste du skev først : Ja jeg tror faktisk ikke du er kommet over den jenta du fikk så lettvint. Kanskje det er nettopp dette som plager deg? Du måtte ikke jage? Hun "bare lå der klar til servering" liksom? Nei, gjestegutt, tror ikke jeg har mer å komme med. Tar antagelig helt feil. Men merket meg at du snakket ikke mye om den nye jenta i svaret. Som sagt, tar sikkert feil, men tror du gjør tabbe med å gi slipp på eks-jenta. Bare en magefølelse hos meg. Lykke til. Jeg føler hvertfall selv jeg er klar for å skaffe meg en ny jente. Jeg er glad for at du setter spørsmålstegn. Jeg har tenkt mye over det du har skrevet og jeg føler fortsatt at det jeg planlegger er det rette. Nei, det er ikke det som plager meg. For meg er ikke det det viktigste. Selvsagt skulle jeg ønsket jeg hadde mer erfaring slik at jeg ikke følte meg like, kanskje jeg kan kalle det, hjelpesløs. For den type erfaring er selvsagt noe jeg trenger. Så, vel, på en måte ja, fordi jeg mangler den type erfaring. Jeg får heller se på dette som en utfordring og bruke denne situasjonen til å lære. Når det gjelder eksen prøvde jeg å gjøre hva jeg kunne for at ting skulle ordne seg. Men etter at hun sa at det ikke var mulig og startet å flørte med andre gutter innså jeg at forholdet virkelig var over. Så jeg har virkelig prøvd, men, når løpet er kjørt må jeg bevege meg videre. Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å svare. Om du faktisk tar feil vil jo bare tiden vise. Jeg har som sagt tenkt mye over det du skriver og føler det rette for meg nå er å prøve. Forhåpentligvis gjør jeg det rette. At jeg ikke skrev mye om den nye jenta i siste post var fordi jeg ikke følte det var nødvendig og jeg prøvde å svare på det du skrev. I den andre postene har jeg ikke lagt til mer info enn jeg følte var nødvendig. Så mengden informasjon om den nye jenta i postene kan ikke sammenlignes med hvor mye jeg tenker på personen. Etter å ha lest svarene til Trine tror jeg hun har rett. Gått mer inn i det du skrev i første innlegg. 1 du var opptatt av at hun var singel ennå. 2 etter alle utlegg om den nye spennende damen spør du om det er på grunn av at du savner eksen. 3 neste svar gjeler eksen og ikke den nye. Enig med Trine. tenk deg om. Ikke gjør noe dumt og det senere viser seg at førstedama har funnet en annen Hvem er fortsatt singel? Jeg kan ikke se jeg nevner noe om eksen, som, jeg jo tror er singel. Men ja, jeg nevner at hun som har flyttet tilbake (hun jeg er interessert i er singel). Hvor gjør jeg det? Da tror jeg du misforstår. for jeg kan ikke se jeg har nevnt det noe sted. Hvor ser du det? Om jeg er blind må jeg bare beklage. Men, jeg kan helt ærlig ikke se jeg har skrevet det du nevner. Det er ikke meningen å virke kranglete, håper ikke du misforstår. Jeg skjønte ikke dette. Du ønsker å bi kjent med ei jente som familien ikke liker. Men du liker henne. Har lyst til å prøve. Så har du gått fra ei jente som du mener ikke var noe å samle på forde hun var for lett tilgjengelig ? Slik oppsumerer jeg dette. Gå videre. ingen er noe å samle på. Mitt råd!! Basert på hva du skriver tror jeg også du misforstår (så jeg har nok formulert meg dårlig). Men ja, hun er en person familien ikke er mest stolt av. Nei, jeg forlot ikke eksen. Og nei, grunnen for at vi ikke er sammen er ikke fordi jeg mente hun ikke var noe "å samle på fordi hun var for lett tilgjenglig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå