Needjake2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei har tenkt til å se avatar til fredag, om det er biletter igjen! Men hvem versjon av filmen funker best vanlig eller 3d? har aldri sett 3d filmer på kino før hvordan foregår det? Hyggelig med svar Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvem versjon? Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hvem versjon? 2d eller 3d versjon av filmen, har funnet ut at det blir 2d Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvor versjon du bør se? Ja det blir vel litt smak og behag. Hvor versjon jeg skal se blir nok et enkelt valg. Siden kinoene i Ålesund suger kraftig venter jeg til den kommer på blue ray. Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hvor versjon du bør se? Ja det blir vel litt smak og behag. Hvor versjon jeg skal se blir nok et enkelt valg. Siden kinoene i Ålesund suger kraftig venter jeg til den kommer på blue ray. hehe ja funker sikkert best det Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ville gått på 3d versjonen, så Christmas carol i 3d og det var en helt annen opplevelse enn 2d:) Lenke til kommentar
kommer Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvor versjon jeg ville sett er 3D siden det er stilig lxm Lenke til kommentar
amdal Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 skal se den i 3D på Lillestrøm Kino den 22. gleder meg til å se min første 3D-film! Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 så den i 3d og det var ville saker! Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 så den i 3d og det var ville saker! Brukte du sånn pappbriler eller sånne nye? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 så den i 3d og det var ville saker! Brukte du sånn pappbriler eller sånne nye? Ja. Forvent deg å få jævlig vondt i øynene etterhvert. Og hodepine. Men det er verdt det! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan anbefale å se den i 3D ja! Skvatt godt i stolen ettpar ganger. Vondt i øyne og hodepine merket jeg ingenting til. Bra film btw.! Lenke til kommentar
Needjake2 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Kan anbefale å se den i 3D ja! Skvatt godt i stolen ettpar ganger. Vondt i øyne og hodepine merket jeg ingenting til. Bra film btw.! så den i vanlig 2d på fredagen, bra film det. Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Så den i 3D i går - helt klart den beste filmen jeg har sett.. Hvertfall på effekter! 3D'en har blitt utrolig bra de siste åra, jeg ble helt betatt av filmen. Sykt bra! 3D helt klart! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 veit ikke hvordan det er med 3d kino her men var på imax i LA og jeg fikk vondt i øya av det, men jeg er ganske langsynt da. og regner med at de bruker polariseringsbriller her også og ikke de gamle rødblå greiene. er vel skikkelige briller her også håper jeg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Såklart er det polasierte briller. Om man ikke får hodepine eller vondt i øynene av 3D-effekten legger man nesten ikke merke til det etter hvert. Det er ikke overdreven bruk av teknologien. Jeg synes det fungerte utrolig bra i 3D. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg så 3d versjonen, i nybygd kino/kulturhus, og opplevelsen var fanstastisk, eneste var at jeg satt på 4 rad, og det ble litt for voldsomt til tider, ikke lett å få med seg alt som skjer. Måtte flytte blikket ofte. Men sitter man lenger bak, regner jeg med at det er lettere å følge med.. Merket kun vonde "skinker" etter å sittet 162 min i stolen. Film og tv vil aldri bli det samme igjen etter å sett 3d.. hehe Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skal se denne i 3d på kino selv i helgen, og kan ikke si annet enn at jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå