e9 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Infinity award prøvde og fjerne javelin glitchen ifølge mange spillere online og med det gjorde dem en stor tabbe! hvis du er heldig og søker på 3rd person cage match så kan du komme på servere som har ingen score limit eller du har evig med amo og kampen slutter ved første man som får 20 kills, lignende F4A (free for all) jeg lvl fra 48-53 på noen timer og min scrambler å ninja perker ble pro etter noen kamper med effektiv spawn camping! samt hvis du kom på infinity amo server så var det null reloading! du kunne sitte og bare holde inne skytte knappe ( oi der sank aiming raten fort). Granade launcher var ekstra effektiv så fikk den opp på flest mulige våpen (GL kills telles som å ha skutt en person ergo killing challanges blir unna gjort med engang nesten) AA-12 bling bling FMJ og grip var sinnsykt effektiv i spawn camping (vet det er teit men trengte exp) P90 bling bling rapid fire og akimbo var ganske greit effektivt det også! pluss Blasting shield viktig og ha for å unngå og bli sprengt av GL folk! Endret 15. desember 2009 av e9 Lenke til kommentar
nichoBK94 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 jeg fikk spilt et dånn spill for noen dager siden, bare at det var 9v9 domination på rust. det var ingen limit, men spillet endte med en nuke etter ca. en time Lenke til kommentar
Gene Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Spilte en slik match i går kveld. Ground war domination. Det var scorelimit, men uendelig ammo og ingen reloadtid. Fikk en AC130 og hamret løs med 120mm på helauto. Sabla effektivt xD Lenke til kommentar
e9 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 jeg trengte ikke søke på cage match i dag ! i dag søkte jeg bare på vanelig TDM også så jeg at alle bare noob tubet konstant og skjønnte med engang det var en glitch server så nå spiller jeg med evig amo som om det var vanelig TDM og ikke FFA! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Finner man slike på Search and Destroy og Free for all også? Isåfall går jeg i eksil. Lenke til kommentar
e9 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Finner man slike på Search and Destroy og Free for all også? Isåfall går jeg i eksil. jeg spiller det kun for å få xp og ranke opp div ting.. går lei det etter 4-5 matcher Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Greit det, men forekommer glitchen på alle gamemodes? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jepp. Jeg nyter den as we speak i Ground War, hvor det også hender at det blir free-for-all (med uendelig ammo i tillegg) Lenke til kommentar
nichoBK94 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Finner man slike på Search and Destroy og Free for all også? Isåfall går jeg i eksil. de siste s&d kampene jeg spilte var glitcha med evig ammo. jævlig chill, spesielt på derail hvor det bare er å skyte over det store huset på midten for å få easy kills Lenke til kommentar
e9 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 haha, håper dem fikser Javelin glitchen tilbake og fjerner disse tåpelige server glitchene! Vill heller spille med et få tall lame-o's som bruker Javelin glitchen en et fler tall som nuker deg tilbake til stein alderen med noob tube! det er bra måte og lvl på og sånt, men earth quake mode blir slitsomt... værtfall når du finner flere glitche servere enn hva du finner normale server! *cry cry cry cry* Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er ikke greia at det er private matcher som av en eller annen grunn blir public? Altså folk lager en privat match og den havner i public-spillelisten? IW tester i alle fall patchen for å fikse det nå, samt en del andre ting som fikses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå