Gå til innhold

Noen som fikk med seg infinity amo glitchen? (xbox live)

Anbefalte innlegg

Infinity award prøvde og fjerne javelin glitchen ifølge mange spillere online og med det gjorde dem en stor tabbe!

hvis du er heldig og søker på 3rd person cage match så kan du komme på servere som har ingen score limit eller du har evig med amo og kampen slutter ved første man som får 20 kills, lignende F4A (free for all)

jeg lvl fra 48-53 på noen timer og min scrambler å ninja perker ble pro etter noen kamper med effektiv spawn camping!

samt hvis du kom på infinity amo server så var det null reloading!

du kunne sitte og bare holde inne skytte knappe ( oi der sank aiming raten fort).

Granade launcher var ekstra effektiv så fikk den opp på flest mulige våpen (GL kills telles som å ha skutt en person ergo killing challanges blir unna gjort med engang nesten)

AA-12 bling bling FMJ og grip var sinnsykt effektiv i spawn camping (vet det er teit men trengte exp)

P90 bling bling rapid fire og akimbo var ganske greit effektivt det også!

pluss Blasting shield viktig og ha for å unngå og bli sprengt av GL folk!

Endret av e9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg trengte ikke søke på cage match i dag !

i dag søkte jeg bare på vanelig TDM også så jeg at alle bare noob tubet konstant og skjønnte med engang det var en glitch server :p

så nå spiller jeg med evig amo som om det var vanelig TDM og ikke FFA!

Lenke til kommentar

haha, håper dem fikser Javelin glitchen tilbake og fjerner disse tåpelige server glitchene!

Vill heller spille med et få tall lame-o's som bruker Javelin glitchen en et fler tall som nuker deg tilbake til stein alderen med noob tube!

det er bra måte og lvl på og sånt, men earth quake mode blir slitsomt...

værtfall når du finner flere glitche servere enn hva du finner normale server!

*cry cry cry cry* :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...