Aleksander- Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei, jeg kjøper snart HD5870 og har noen gamle 19" LCD skjermer liggende med kun VGA inngang. Er det mulig å koble 3 slike skjermer til HD5870? På forhånd takk Aleksander Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du må nok ha en aktiv displayport kabel for å bruke 3. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Finnes det overganger fra VGA til displayport? Kan jeg fremdeles bruke 2 overganger fra VGA til DVI til de 2 andre skjermene? Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Finnes det overganger fra VGA til displayport? Kan jeg fremdeles bruke 2 overganger fra VGA til DVI til de 2 andre skjermene? Du kan bruke overganger fra dvi til vga, men overgang fra dp til vga er litt variabelt om funker, har bestilt en fra dealextreme.com til $18 håper den virker, flere som har hatt suksess med den funker den så har jeg 3 stk 22" blir gøy å game litt igjen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå