Gjest Guest_Rask_* Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei! Har hatt sex med kjæresten min i 4 måneder nå. Vi har sex tre-fire ganger i uka. Sexen er forsåvidt veldig god, iallfall for meg, og jeg har fått inntrykk av at hun også liker det. Selv om kjæresten min er mer lysten enn jeg er pleier jeg å bli med. Problemet mitt er at jeg kommer fort fort. Vanligvis prøver jeg å holde et litt langt forspill, tease ekstra mye og så få henne til å komme ved fingring før jeg penetrerer og har "sex" i 1-2 minutter mens det er på topp for henne. Jeg har fått inntrykket av at dette er litt tidlig å komme!? Har den siste tiden prøvd å onanere 5 minutt før sex, slik at jeg ikke kommer like lett, jeg har begynt å onanere oftere samtidig som at jeg hver gang øver på å holde meg lengst mulig - men det virker ikke. Hun er ikke så veldig trang, vi har sex uten kondom og jeg har en penis på ca. 23 cm. Har noen hint? Jeg klarer det lenger med kondom, men det er ikke like kjekt. Lenke til kommentar
neemac Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Sikkert det mest stilte spørsmålet i hele verden på et generelt grunnlag Vel, først å fremst kan du trøste deg med at du er ikke den eneste som føler du kommer for tidlig. Den enkleste måten, er knip og slipp måten. Når du onanere, så rett før du kommer gir du deg ( dvs når spermaen så å si er i røret), kniper igjen under penishodet og holder der til trykket gir seg. gjør dette hver gang du onanere, så etter noen mnd ( avhengi av hvor ofte du onanere selvfølgelig) vil du sikkert merke noe forskjell Lykke til iallefall Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 * Pusteteknikker * Muskelspenning * Chi * Presspunkter * Redusere følsomheten (trening eller krem f eks) * tourniquet * Styggere dame * Annen bevegelser/teknikk etc Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har besvart dette emnet før, og legger det i spoiler. !ADVARSEL! VIL FJERNE NATTESØVN Se for deg foreldrene dine ha analsex !ADVARSEL! VIL FJERNE NATTESØVN Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har besvart dette emnet før, og legger det i spoiler. !ADVARSEL! VIL FJERNE NATTESØVN Se for deg foreldrene dine ha analsex !ADVARSEL! VIL FJERNE NATTESØVN EY! Det er ikke noe gale med analsex! Har du det, kan du banne på at foreldrene dine og har det! Når det gjelder TS sitt problem, så er det bare èn ting som hjelper uten hjelpemidler. Øving Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tenk på vennene dine Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hah, nå var vel ikke analsex selve poenget heller, men at du ser for deg foreldrene dine som har seg. Hadde ikke hjulpet for meg, ikke at jeg hadde likt det, men føler at det er så naturlig at jeg personlig har kommet over "ekkelheten" ved det. :!: Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tenk på vennene dine Hvordan skal det hjelpe? Mennesker er seksuelle vesener av natur, tror ikke man kommer så veldig langt med det. Jeg går ut i fra det er normalt at gutter har jentevenner? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg tror de fleste tåpelige forslagene her er en dårlig skjult "Mine innlegg"-post. neemac er vel den eneste som faktisk har kommet med noe konkret som fungerer. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg tror de fleste tåpelige forslagene her er en dårlig skjult "Mine innlegg"-post. neemac er vel den eneste som faktisk har kommet med noe konkret som fungerer. Det er veldig konkret, ja, men det er langt i fra noe behagelig. Jeg har foreslått øving, fordi det er slik man blir "flink". Og det er i tillegg gøy. Og mange måter det kan utføres på. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har problemer i andre enden av skalaen jeg da.. Jeg kommer sjelden. Problemet den ene eller andre veien sitter i hodet og at du tenker at du ikke må komme så fort denne gangen. Sånt blir det mer stress enn kos av. Du kan jo si til dama at du anser de første 2 minuttene til du kommer som en del av forspillet, så istedenfor at du finger henne til hun kommer først så kommer du før du lar henne komme. Etter 10 min eller så er du nok klar igjen, ikke så følsom og holder til tidlig på mårra'n. Kos deg. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har problemer i andre enden av skalaen jeg da.. Jeg kommer sjelden. Problemet den ene eller andre veien sitter i hodet og at du tenker at du ikke må komme så fort denne gangen. Sånt blir det mer stress enn kos av. Du kan jo si til dama at du anser de første 2 minuttene til du kommer som en del av forspillet, så istedenfor at du finger henne til hun kommer først så kommer du før du lar henne komme. Etter 10 min eller så er du nok klar igjen, ikke så følsom og holder til tidlig på mårra'n. Kos deg. Kan komme raskere ved å stramme PC-muskelen, men er pga de andre musklene du spenner da tror jeg, så kan slappa av PC-muskelen etterpå Den du bruker for å stoppe urinering. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er jo bare å roe ned når du kjenner at du er på vei til å komme, også kjøre på igjen like etter. Funker bra! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tell nedover fra 200. Tenk på helt fjerne ting, feks. at kaktuser med maskingevær angriper en western by etc. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Runking er en mye "hardere" form for stimuli så om du venner penis til denne formen for "sex" så vil den ikke reagere like fort på vanlig samleie. BAre å kjøre på med hard runking i et par uker å se om du blir mer utholden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er jo bare å roe ned når du kjenner at du er på vei til å komme, også kjøre på igjen like etter. Funker bra! Det funker ikke om damen er nær ved å komme. Nåde deg om du da roer ned. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det bedre at du holder på to jokk til, sånn at du kommer da eller? Og hu ikke får muligheten mere fordi du har kommet? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nei, da er det bedre å lære seg andre måter å holde lengre. En må rett og slett ha mye sex, etterhvert vil de fleste lære kroppen sin å kjenne såpass at de kan kontrollere det til en viss grad. Om det er krise, klyp deg selv hardt i låret, det skal gjøre skikkelig vondt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Svart nettopp på samme spm i annen tråd så poster det samme her Bare opplyser om at jeg er jomfru. MEN jeg har stålkontroll på når jeg skal komme eller ikke. Kan "komme" men holde igjen i evigheter. Vil anbefale at du øver litt ved å runke til du kjenner at du nesten kommer, for så å bare leke litt forsiktig, la den bli slapp og starte om igjen. Hvis du ikke har gjort det så mye så burde du bruke mye av et eller annet gildemiddel for å unnga sår. Det du oppnår er at du etterhvert får kontroll over noen muskler som gjør at du kan holde igjen på en måte og dermed holde lenger. Du vil kanskje ikke få store resultater med en gang, men jeg håper det kan hjelpe over tid smile.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg