Gjest Guest_anonym_* Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hallo. Jeg har sliter litt med kløe nedentill, jeg vet ikke hva det er, men er redd for og gå til doktoren. Etter sex så blir det litt hovent og det klør mer, opptill et døgn i ettertid, dette gjør til at jeg mister mye sexlysten og og er ikke noe morro for verken meg eller min partner. Noen som kan ha noen ide for hva dette er? Hilsen jente i 20 årene Lenke til kommentar
neemac Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå er jeg ingen lege. Men kan virke som sopp infeksjon?! Uansett, det anbefales på det sterkeste å gå til legen. Og hvis du fremdeles ikke vil gå til fastlegen din, er det alltids mulig å gå på privat klinikk (litt dyrere, rundt en 600-800 kr), feks Volvat. Et annet alternativ er å kjøpe Canesten på apoteket. Beregnet på fotsopp, men kan brukes på underlivet vet jeg ( av erfaring faktisk). Men nok en gang. Ta en tur til legen. lurest det Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hmmmm, okey. Er dette farlig liksom? Det er jo sinnsykt irriterende, men tenkte på om det kan ha noen varige mèn liksom. Det som er, er at jeg for det første kvier meg veldig for og gå til legen min, også når man bestiller time så får man jo ikke time før om lenge og jeg går på skole såpass langt unna der jeg bor til vanlig at det er vansklig og gjøre i skole tida, noen forslag? Det beste hadde vært og fått det til denne uken, men da må jeg vel kunne trylle? Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 kjøp noe soppdrepende på apoteket og vær nøye med hygienen.. hvis det ikke hjelper burde du oppsøke lege!...og ikke klø!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kansje jeg skal prøve noe soppdrepende først da. Hvor lang tid går det før jeg burde merke forbedring? Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kansje jeg skal prøve noe soppdrepende først da. Hvor lang tid går det før jeg burde merke forbedring? les pakningsvedlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå