abze Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 filene er jo bare på 200mb, står at de skal vær 650! er der noe gale? Lenke til kommentar
abze Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 de er winrar filer, skal jeg extracta filene, og brenna de som de er? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hvis du åpner filene så ser du sikkert at det er image filer i dem. Så da må du extracte winrar filene og så brenne image filene som er i dem. Lenke til kommentar
abze Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 har åpnet flere av foldene, men de er tomme! Og jeg finner ikke linuxiso filen som jeg skal brenne! det står på en side at jeg skal velge linuxiso filen, og åpnan, men der er bare en fil som hetter isolinux, men der er ikke noe iso og heller ikke noe image??? Lenke til kommentar
abze Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 men de er jo tomme, der er ingen mb i dem! forstår ingen ting eg! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 200MB? Må være noe feil. Hvor lastet du ned fra? Lenke til kommentar
abze Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 http://linuxiso.org/download.php/474/Mandr...1-inst.i586.iso tror det er noe feil med den linken. den ble så raskt ferdig i forhold til cd_2 Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Prøvde å laste den ned fra akkurat samme side og den var på 650 mg. tipper du har avslutta nedlastningen for tidlig jeg ellers kan du jo bare laste ned fra mandrake.com eller fra uio Lenke til kommentar
abze Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 jeg har lastet ner cd2 men jeg vet ikke hva jeg skal brenne. det er jo en winrar archive fil, og når eg extracte den, så får jeg to foldere, en mandrake og en annen boot folder. Ingen av de har image! Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Så langt som jeg kan se er dette ISO filer.... Dvs fyr opp NERO og brenn som Image. Hvis du er i tvil, last ned Mandrake cdene fra ftp://ftp.chello.se/pub/Linux/Mandrake/iso/ der lastet jeg ned mine mdk cder som kjøres på denne pcen -fungerer som bare det Lenke til kommentar
abze Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 hvis jeg forstår riktig! skal jeg velge alle filene, og brenna som image? Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ikke gjør noe med iso filen etter at du har lastet den ned. bare sett igang nero og brenn en image fil av de tre isoene. Deretter, sett in cd 1, reboot og voila du er i ferd med å installere mandrake. men ta en titt i faqen for hvordan du burde partisjonere opp harddisken din Lenke til kommentar
abze Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 OK! Så iso filene er filene som jeg pakker opp, og å pakke de opp skal jeg ikke gjør. Eller snakker du nå om det andre stedet som jeg kunne laste ner fra? Det andre stedet som jeg laster ner fra, blir og kalt iso, men de må jo pakkas opp! føler meg så dum akuratt nå, sko bare hvist! :oops: Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det andre stedet som jeg laster ner fra, blir og kalt iso, men de må jo pakkas opp! Nei de skal ikke pakkes opp. Bare brenn de ut som images i nero og gjør som jeg skrev før Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Abze, gjør slik; 1. Last ned de tre filene (de har endelsen .iso, og er altså iso- filer. Noen kaller dem også image- filer). 2. Når du da har fått dem ned til harddisken din, så åpner du brenneprogrammet ditt. Hvis det er Nero, så kan du velge å brenne image- filer (altså dine iso-filer). Det finnes et slikt valg på menylinjen i Nero. 3. Du skal altså ikke pakke opp de filene du lasta ned. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Tror nok ikke du har lasta ned hele filene. Feks har Opera en tendens til og avbryte downloads når du har mer en 3 downloads, eller surfer mye samtidig. Jeg måtte starte den ene mandrake cd-en på nytt på grunn av det Lenke til kommentar
abze Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 ja, jeg brukte opera når jeg lastet de ned. OK, takk for hjelpen gutter, gleder meg til å teste ut mandrake tror jeg har en shitt load med lesing foran meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå