Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei, lenge siden det kom bilder fra meg nå, og dette var heller ikke planlagt. Har drevet på med en serie for tiden og tok dette i forbinnelse med en tur, men det imøtekommer ikke kravene for bildeserien, så jeg tenkte jeg heller kunne lagt det ut her for å bidra litt. Nikon D300 m/Nikon 24-70mm f/2.8 ISO 100 1/25 f/8 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Likte komposisjonen! Men jeg synes det er litt dumt at ikke hele treet er skarpt, liker ikke det. Ellers fint synes jeg Endret 15. desember 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det blir litt sånn 'pent, men ikke så spennende'? Mulig du kunne fått litt mer drama i de skyene ved å dra litt i spakene i bildebehandlingen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Takk, i skyene er det ikke noe å hente, den er ganske monoton, og kraftik konrtrast og fremprovosering fører bare til graderingsstreker. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Like store svarte streker oppe og nede kunne funket for meg. Virket som om proposjonene var litt feil slik som det var nå mener jeg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Forstår hva du mener og jeg tenkte på det samme da jeg laget rammen. Siden bildet orginalt er mørkt nederst følte jeg det ble mer tyngde å la rammen være tykkere der, i tillegg til at en evt tittel vil gjøre at rammen passer bedre. Se for deg "Lonesome Tree" nederst med pen skrift, tror du ikke det vil ta seg ok ut, til og med med fetere ramme nederst? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Joda, kan godt hende det. Hvordan har du tenkt å skrive det? Som jeg ser for meg det hadde det sett best ut med en liten pen løkkeskrift i sølvgrått, ikke glinsy men litt diskre. Litt vanskelig å se hva som ser best ut uten å se de to ved siden av hverandre, kanskje med de to kantene på siden like tynne som den på topp. Var iallefall et pent bilde du har tatt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Jepp, svak løkkeskrift i bunn. Takk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er lite å trekke ned på selve bildet. Enkelt og stilrent - noe som gjør det behagelig for øyet, samtidig som det passer seg på veggen. Savner ikke noen skyer eller annet fjas. Når det gjelder selve rammen så vil jeg legge litt mer arbeid. Jeg ville ha valgt en syltynn stripe rundt selve bildet slik at det blir sklit ut fra rammen, og så ville jeg latt sidene være like tykke som toppen. Det er også mulig at det fungert emd en tynn stripe 3-5mm fra ytterkanten (når du tenker full størrelse). Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 En tynn hvit stripe rundt bildet ville nok gjort seg =) Ikke enig Tomsi at sidene burde være like tykke som toppen. Tror det blir ett mye bedre bildet da, siden det gror så mye igjen nederst med det svarte nå. Noe klassisk, men også ett ganske fint naturbilde dette =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Takk, skal ta alle kommentarer med i vurderingen ved evt utskrift. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Perfekt lukkertid. Rammen er riktig nok ikke helt vellykket. Endret 16. desember 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Sug trønderbarten min! ^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Synes egentlig dette var veldig stilig. Bare synd at ramma ødelegger hele inntrykket for min del. Last opp ny versjon! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Gah, later... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg hadde hengt opp bildet på veggen min, dog uten rammen. Stilrent og enkelt. Treet som er uskarpt gjør ikke meg noe - tvert imot - det gjør at bildet fungerer for min del. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 For min del, så hadde bilde vært bedre hvis treet faktisk hadde vært helt alene. Man kan jo se at det er noe grantrær rett ved sidna, bare at de er litt lavere:) Syntes også det hadde vært bedre om treet hadde vært litt nærmere, syntes det blir litt for smått/langt unda egentlig. Ellers klassisk fint.Bilde passer til å være sort/hvit også. Er forresten fargeversjonen bra? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Uredigert fargeversjon... Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 fargeversjonen var jo finere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå