SG_93 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 hei jeg har et lite problem med gta 4 som jeg håper dere kan hjelpe meg med for når jeg går inn på social club for å starter spillet går det helt greit helt til jeg kommer inn på spillet og trykker på start game da venter jeg en liten stund og så detter jeg ut så kommer opp en error melding der det står resc10 på jeg har googlet litt og har funnet ut at det betyr Video out of memory så jeg googlet litt til å fant OS MEMORY LOW FIX.rar har lastet det ned men hvor legger jeg det inn jeg prøvde å legge inn de tre mulighetene en etter en inn på på C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV og trykket og det kom opp å det sto at det var installert jeg jikk inn på spillet men ingen forandring noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Joney Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) prøvd dette? http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=384292 Endret 14. desember 2009 av Joney Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 jepp det har jeg prøvd men vet du om det er noen spesiell plass jeg skal legge OS MEMORY LOW FIX.rar filen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå