Silfsurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ok, det har seg slik at jeg lenge har hatt lyst å ta opp spansk igjen. Synes språket er veldig kult, og kjekt å kunne når det er en god del i verden som har dette som morsmål. En annen ting er at jeg har lyst å reise og se verden! Da tenkte jeg kunne kombinere disse to ønskene! Jeg har vært innom EF og STS sine sider, men det er vel mest for de som er under 18. Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? :/ Lenke til kommentar
Sasquatch Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ok, det har seg slik at jeg lenge har hatt lyst å ta opp spansk igjen. Synes språket er veldig kult, og kjekt å kunne når det er en god del i verden som har dette som morsmål. En annen ting er at jeg har lyst å reise og se verden! Da tenkte jeg kunne kombinere disse to ønskene! Jeg har vært innom EF og STS sine sider, men det er vel mest for de som er under 18. Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? :/ www.aspect.no Funker fett hvis du er under 18 år og det er støttet av lånekassa. God tur Bon voyage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå