Notinuse Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hei! Snart jul og hadde tenkt å kjøpe et lite snertent og stilig kamera til kona. Selv om det ikke er high-end top-notch funksjoner så er det nok et 'all around' kamera som holder i massevis. Har derfot sett på mye forskjellig, og masse er utsolgt og noe må bestilles over nett. Hun er glad i alt som er litt 'jente aktiv' (rosa eller rødt) så har kommet frem til et Casio EXILIM EX-Z270 Må ut med rundt 1700kr for dette, var siste dem hadde på netshop nå før jul. Alternativet var et EXILIM EX-Z1, men etter mye re-search var det mange tester som hadde veldig lav score på nesten alt. Men EX-Z270'en har jeg ikke funnet så veldig mange reviews men ingen direkte dårlig omtale heller, men dette kan vel være helt greit til den prisen? Samt fant et som var rosa....noe som stør høy på lista Takker for alle innlegg / svar God Jul til alle ! Endret 14. desember 2009 av Jeracan Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Om du er nært Oslo - ta en tur på kamerautstillingen på Elkjøp Ullevål og se der. Der finnes en svært god ustilling. Selv om du ikke skal handle der får du iallefall sett og tatt på kameraene Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Ja det hadde sikkert være meget kjekt Men nå i førjulstiden og mas og kjas får jeg nok desverre ikke tid å kjøre inn. Har bestilt kameraet ovenfor og satser på hun blir fornøyd. Det som hadde vært artig var hvis noen hadde erfaring med det f.eks, for jeg kan faktisk avbestille det innen 14 dager. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg tror hun blir veldig fornøyd. Har hørt ymse om Casios billedkvalitet, men de har skjerpa seg de siste årene. Batterilevetiden på Casio-kameraene er dog markedets beste, og om man ikke er bortskjemt med et annet bedre kamera, vil man klare seg lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå