Kajac Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei Jeg har som kjent en Toyota Corolla 1.6 DX fra 84, nærmere bestemt en Toyota AE82 Seca, eller rettere sagt akkurat denne bilen: Uansett, i det siste har ikke hornet virket, noe det vanligvis pleier å gjøre Og jeg tror det har falt av, rett og slett. For uansett hvor jeg leter i motorrommet kan jeg ikke finne verken noe som ligner på et horn, eller noen ledninger som bare går ut i luften. Noen som vet hvor hornene i disse bilene pleier å være, eventuellt om de ikke ser ut som et vanlig horn? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 sett på fremsiden av radiatoren, altså mot fronten, ikke i motor-rommet. hender den gjemmer seg der. ser oftest ca slik ut: Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Var det jeg var redd for Ingen horn der Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Da har jeg funnet ut hvor hornet er. Nemlig under venstre frontlykt Og for å komme til, må jeg naturligvis ta av lykten, og da må jeg få ut skruene. Desverre er ene skruen rustet fast :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå