Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?

spoonandforks

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg satt og surfet på komplett her om dagen, på jakt etter en blue-ray spiller. Da en kompiss av meg kommenterte, "koffer i faen kjøpe du ikkje bære en PS3?" Så jeg har da tenkt litt på det i det, og kommet med noen spørsmål.

- Hvordan er det med tilkobling av høytalere? Har aldri verdt et.. "lyd-geni" så jeg må bare spørre x)Siden det altid er kos med god lyd når man skal se film i blue-ray :D

- Hvordan er exclusive titlene til PS3? Har ikke lest eller sett så mye på de, siden jeg er.. Stolt xbox 360 eier.

- Og hvordan er blue-ray spilleren, i forhold til de spillerne som nesten er like dyr som PS3en?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kanskje litt gammel den testen det er linket til over. Er forresten også test av den gamle PS3 modellen.

Sjekk heller denne helt ferske testen fra Lyd og bilde som tester PS3 som blu-ray spiller mot en rekke andre enkeltspillere.

PS3 kommer faktisk ut som "Beste kjøp".

Lyden kan du kjøre gjennom HDMI kabelen eller den optiske utgangen på PS3.

PS3 støtter både Dolby TrueHD og DTS Master Audio via HDMI-utgangen, så lydkvaliteten på blu-ray filmer er bra!

Det finnes en masse gode eksklusive titler til PS3. Her er en liten liste over de beste:

• Uncharted 2: Among Thiefs

• Uncharted Drakes Fortune

• Little Big Planet

• Metal Gear Solid 4

• Killzone 2

• InFamous

• Ratchet & Clank

• Motorstorm Pacific Rift

• Warhawk

• Heavenly Sword

• Resistance 2

• Valkyria Chronicles

• Demon Souls

• Socom Confrontation

• Gran Turismo 5 Prologue

++

Håper dette gjorde deg litt klokere

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...