aklla Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har den siste tiden hatt trøbbel med jordingskabelen til motoren, den sitter ikke helt 100% godt fast og løsner etter ca 3mnd når jeg fester den. den sitter så sykt vanskelig til at det tar en god halvtime å skru bolten de få rundene som trengs. det beste hadde så klart vært å skru den ut, ta på locktite/gjengelim og skru den inn igjen men jeg er redd dette tar minst en dag å gjennomføre. så, kan jeg flytte jordings-kabelen, evt hvor er det lurt/ikke lurt å sette en ny jordings-kabel? bare for å illustrere problemet jeg har med trangt motor-rom: Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) jeg vil tro at det er likegyldig hvor på motoren jordingen er tilkoblet. lenge siden jeg har holdt på med elektronikk nå, men mener å huske at det å få en jordsløyfe (vil oppstå hvis do kobler to separate jordinger til motoren) ikke er heldig, men om det har noe å si i bil må noen andre svare på. Endret 14. desember 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå