mbst Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Lar det seg gjøre å laste ned hele utvalget av Windows Update-fikser til Windows XP? Trenger fiksene på en PC med treg internettilkobling (ISDN), og da er det forlokkende å laste dem ned på ADSL-linja mi i stedet og heller overføre vha CD etc til den andre PCen. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jepp det er mulig.. er ett valg på windows update som gjør at du kan laste de ned.. husker ikke helt nøytaktig nå, let litt.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Lar det seg gjøre å laste ned hele utvalget av Windows Update-fikser til Windows XP? Trenger fiksene på en PC med treg internettilkobling (ISDN), og da er det forlokkende å laste dem ned på ADSL-linja mi i stedet og heller overføre vha CD etc til den andre PCen. Ja, - du må gå inn på "katalog" når du er inne på windows-update istedet for å kjøre den vanlige updaten... Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Lar det seg gjøre å laste ned hele utvalget av Windows Update-fikser til Windows XP? Trenger fiksene på en PC med treg internettilkobling (ISDN), og da er det forlokkende å laste dem ned på ADSL-linja mi i stedet og heller overføre vha CD etc til den andre PCen. Jepp, gå på "Tilpass Windows Update" og kryss av for "Vis koblingen til Windows Update-katalogen under Se også". Da vil du få muligheten til og laste ned alle pakkene til et valg sted på hd din..... mvh Bjørn Håkon Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har dei endra på noke? eller er det ikkje eg som får det med meg? Kor var det du gjikk sa du? Eg har engelsk XP,men det skal jo ikkje ha noke og sei. Må eg innpå kvar sånn einkelt sak og laste den ned maualt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå