Gå til innhold

YLOD.. PS3 døde ista..

Dodgethis-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fiksa min YLOD selv ved hjelp av en youtube video, var egentlig veldig fort gjort og man trenger bare en varmepistol og en tube kjølepaste.. Kostet meg 250 kr totalt og tok meg ett par timer å fikse.

Maskina har funka i 3 uker nå, ikke sett tegn til noe trøbbel :)

Er vel greit å bruke denne metoden hvis konsollen er utenfor garanti. For min del er min PS3 ganske ny og skulle noe annet ryke på'n så mister man jo garantien.

Lenke til kommentar

Det er klart, kjøpte min når den kom ut, så reklamasjon er vel fortsatt mulig, men iogmed at ny koster bare 2500 og jeg hadde mista kvitteringa, så tenkte jeg å prøve selv og da gikk det.

Har også hørt at folk må betale for rep, når man får YLOD fordi det kan være brukerfeil(hatt for lite ventilasjon osv), og den sjansen gadd jeg ikke ta.

Var forresten utrolig mye støv inni der, nesten på grensa til å være brannfarlig.. Det syns jeg var litt ekkelt hehe.

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært i dine sko så villle nok jeg gjort det samme.

jeg og... bare elsker å skru fra hverandre duppeditter for så å prøve å sette det sammen igjen,, :p

er det å anbefale å skru opp for å rense den for støv eller?

pleier å støvsuge min sånn ca annenhver måned

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært i dine sko så villle nok jeg gjort det samme.

jeg og... bare elsker å skru fra hverandre duppeditter for så å prøve å sette det sammen igjen,, :p

er det å anbefale å skru opp for å rense den for støv eller?

pleier å støvsuge min sånn ca annenhver måned

Man mister jo garantien hvis du skrur den opp.. Funker sikkert å støvsuge litt forsiktig innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...